Gå til innhold

Konvertere til HYDROGEN (hho kit)

Farrukh M
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har sett litt på Hydrogen kit på ebay som skal redusere forbruk

fra 20-75%. Har lest en godel om det på nette nå i 3mnd og det virker som mange er meget fornøyd.

Den sender hydrogen gjennom luftinnsug, og hydrogen lager mer eksplosjon enn ren oksygen/luft. noe som gjør at man bruker mindre bensin.

Jeg vet at mye av Ebay er tull men blir så fristet for å prøve.

Leste på nette om en kar her i norge som har montert hydrogen kit og han forbruk har gått ned ca 50%(chrysler vouyoger 2,4).

Hva synes dere andre om det? Vært å prøve? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kore tester jo en vare bil som kjøres på 100% vann(finner på youtube). ca 8 år siden bygget en ung fattig gutt i pakistan vanndrevet bil(også i mange andre land), så jeg er over bevist at det er mulig, men opptimering er sikkert ikke lett.Grunn til de tingene ikke kommer frem er (olje mafia), hva skal statoil med det nye olje funn hvis alle kjører på vann? Det finnes sveieapart/brenner som går på hho.

Se på det kitt:

http://www.ebay.com/itm/Pure-Power-HHO- ... 3a6993dddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknologien er fra 1800-tallet. Og dette med oljemafiaen er bare tull. Salgstriks heter det. Men for all del, hvis du kjøper det, får det til å virke, og kan presentere tall om et års tid som viser at du har hatt reduserte driftsutgifter, skal jeg gå med på at det er noe i det.

Det finnes ingen uavhengige tredjepartstester som beviser at dette virker.

Mythbusters fikk det heller ikke til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...