Farrukh M Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Er det noen av dere som har sett litt på Hydrogen kit på ebay som skal redusere forbruk fra 20-75%. Har lest en godel om det på nette nå i 3mnd og det virker som mange er meget fornøyd. Den sender hydrogen gjennom luftinnsug, og hydrogen lager mer eksplosjon enn ren oksygen/luft. noe som gjør at man bruker mindre bensin. Jeg vet at mye av Ebay er tull men blir så fristet for å prøve. Leste på nette om en kar her i norge som har montert hydrogen kit og han forbruk har gått ned ca 50%(chrysler vouyoger 2,4). Hva synes dere andre om det? Vært å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 hørtes jo helt hinsides utrolig ut! vil høre mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Dere kan gå på ebay.com og søke på hoo kit. Jeg bruker 1 til 2 bensin tank med E85 i uka. og det er en stor utgift for meg selv om jeg betaler 9kr liter. Og mange mener at det skal gi litt mer hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 så du snakker om e85 ombygging? hvis du gjør det riktig øker forbruket med 15-30% og effekten øker tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 jeg har bygget om til e85.forbruk på e85 er høyere men likevell billigere i drift. men nå vil bygge om til hydrogen (hvis det går) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 tror hydrogen koster en del. per dags dato så koster nye biler med hydrogenmotor 100-300 tusen over gjennomsnitt tror jeg. du må jo ha brenselcelle osv, kan blir farlig hvis du ikke har kjemiutdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Tror dette prosjektet dør litt ved startstreken om du skal ha en såkalt hydrogengenerator med deg, da vannet som du skal produsere hydrogen av, vil fryse om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Det er noen kit som er bergnet for ca 25- (40F). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Hvordan da? Varmekolbe i vanntanken? Om man søker litt rundt, er de fleste konklusjoner at man bruker mere energi på å lage hydrogen, enn hva man får igjen. Sikkert en grunn til at det ikke selges biler med slikt mirakelutstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Kore tester jo en vare bil som kjøres på 100% vann(finner på youtube). ca 8 år siden bygget en ung fattig gutt i pakistan vanndrevet bil(også i mange andre land), så jeg er over bevist at det er mulig, men opptimering er sikkert ikke lett.Grunn til de tingene ikke kommer frem er (olje mafia), hva skal statoil med det nye olje funn hvis alle kjører på vann? Det finnes sveieapart/brenner som går på hho. Se på det kitt: http://www.ebay.com/itm/Pure-Power-HHO- ... 3a6993dddc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Teknologien er fra 1800-tallet. Og dette med oljemafiaen er bare tull. Salgstriks heter det. Men for all del, hvis du kjøper det, får det til å virke, og kan presentere tall om et års tid som viser at du har hatt reduserte driftsutgifter, skal jeg gå med på at det er noe i det. Det finnes ingen uavhengige tredjepartstester som beviser at dette virker. Mythbusters fikk det heller ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Jeg er like skeptisk om det som deg, men du kjønner det frister hvis det går ann å spare penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå