marcusss Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Da har jeg kræsja bmw'en som er en bme e34 520 som jeg skal bygge om til enten 3,5 l M5 eller putte inn en V12. Hvis 3,5 l m5 motor blir solgt puttes det inn en V12 men hvis ikke så blir det nok 3,5 l som er aktuell. litt om hva som skal gjøres: Turbo Groove Bremseskiver - Bak Turbo Groove Bremseskiver - Foran Bluestuff Racing Bremseklosser - Bak Bluestuff Racing Bremseklosser – Foran 30 Rad Oljekjøler Kit Sharphand Oil Catch Tank - Aluminium Dumpventil T-Adaptor Haltech Platinum Sport 2000 Datasprut HKS EVC VI 6 Boost Kontroller NGK Iridium Tennplugg 6 ProSport Analog AFR Wideband Bredbåndslambda ProSport Bensintrykk Måler ProSport Eksos Temp Måler ProSport Oljetemp Måler ProSport Turbo Boost Måler ProSport Vanntemp Måler Supra Bensintrykks Regulator m/ Måler Dumpventil K&N filer Sparco - Stabstag Racing Stabstag Øvre Foran Bmw e34 Racing Front Nedre Tiebar Bmw e34 Rieger Tuning Rieger Frontspoiler - ABS Rieger Tuning Rieger Sideskjørt - Høyre - ABS Rieger Tuning Rieger Sideskjørt - Venstre - ABS Rieger Tuning Rieger Spoilersverd - ABS Rieger Tuning Rieger Bakrutesenker – ABS Rieger Shadowline grill M5 spoiler DeLight Baklykter - Red/Smoke DeLight Sideblinkers DeLight Frontblinkers Barracuda Karizzama 8x18'' Fullrun somerdekk 265/35/R18 Gule lykter Sportstoler x2 Girkule m5 Spacere blinklys Tåkelyse Shaddowline Forlyssett Shaddowline FK Støtdempere foran -(M14/80) Dette er enn så lenge, trenger endel andre karosserideler osv, men det er bare småblukk som kan tas til slutt. Har akkuratt montert løftebukken og skal få bilen inn i garasjen iløpet av uka.
Marjooozz Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Hørtes spennede ut! tror de fleste her på bimmer eeeelsker bilder! så spy de ut!
marcusss Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Akkuratt nå bil dere ikke se den bilen... dere kan få vente til hvertfal fronten er fikset og jeg har begynt å åpne motor for pakninger og rens osv. Men bilder kommer, massevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå