Magnus M Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Noen som veit om en 188diff ifra e30, vil få plass i bakstillinga på en 316 compact? og isåfall om mellomaksel må byttes også? Er på utkikk etter en diff med brems til vinteren, og det er ikke lett å få tak i til en compact.
Aksdal Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Hei, har nettopp satt m50b25 i min 316 compact. Hadde og en 188 diff med brems fra e30 325. Brukte 316 kasse og mellomaksel. For å få diffen til å passe, må du bruke "ørene" eller de greiene du stikker inn i diffen, fra 316 diffen. da passer stikk akslingene selv om diffen er bredere. Difflokket går i karosseriet, det ble det vinkelkutter:-) mellomakslingen ble for lang, så jeg tok vekk den store mutterer der med lageret og presset akslingen helt sammen. Og vips så spannt den på 2 hjul:-)
Magnus M Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 ok, takker for svar var det diffen du måtte kutte i, eller karroseriet? Frister ikke så mye å kutte i karroseriet for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå