Lla Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Selges som rep.objekt/delebil da den ikke har blitt så godt vedlikeholdt de siste årene. Er skilter på den, og blir brukt som arbeidsbil i ukene. Skal på EU-kontroll neste vår, sist gang var eneste anmerkninger et bilbelte som ikke virket og et lys - det ble fikset. Ellers lager den litt for mye lyd, kan se rust på karosseriet og interiøret er godt slitt... Hva lyden kommer av, og om det er mye/farlig rust kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke vet så mye om slikt. Har el.vinduer foran, el.takluke og servostyring. Kom med bud hvis du er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Bilder? 2 el 4 dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lla Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Kan få tatt noen bilder i morgen kveld! Er 4-dørs og har gått 250.000km snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 hvor bor du ? bud 2,5k ? vill ha vinter bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lla Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Bor like ved Kongsberg. Kunne tenkt meg 4000,- eller mer, da det er en bil som starter og går uten problemer, selvom den ikke er helt tipptopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bildery Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Kan du sende meg en melding på 47882650? Meget int! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crutix Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Kommer lyden fra motor/drivverk eller er det lager? Int! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lla Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Som sagt så vet jeg ikke så mye om sånt, men jeg ville heller tro det var eksosen... Ellers er det litt tikking i den, men etter hva jeg har forstått er det relativt vanlig på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crutix Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Hvor står den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lla Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Står i Hvittingfoss, ikke langt unna Kongsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 du har pm`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lla Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 har bud på 5000,- så skrik ut om det er noen som har lyst på den og betale mer enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crutix Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Har du bilder av den da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bildery Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 venter enda på bilder som jeg ba dem om å sende på mail.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lla Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Har bare noen få bilder på telefonen som jeg har prøvd å sende deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå