matsibooy Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Heihei! Xenon lysene mine blinker når jeg har en bestemt vinkel på rattet under kjøring, midt mellom en kvart og en halv omdreining på rattet. Når jeg svinger til venstre blinker de og venstre lys lyser mye svakere enn høyre. Når jeg svinger til høyre blinker de bare. Når jeg kommer litt fort over dumper så blinker de. Noen som har hvert borti dette før? Det var montert uorginalt xenon kit på nærlys og fjernlys. Dette har jeg tatt bort og satt sammen det orginale igjen. Det er nylig skiftet lysmodul. E46 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmen Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Hei, fant du ut av problemet? Jeg har samme feil på min bil:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Nope, men misstenker at det er tennerene som tuller her.. Har bare ikke hatt ork til å fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmen Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Hmm, jeg aner ikke hva jeg skal prøve, men mistenker kanskje modulen siden bremselysa også lyser konstant i blant:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå