tobba_85 Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Hei Idag fikk jeg plutselig ikke bilen i revers. Når jeg flytter spaken til revers kommer ® i dashbordet men det er akuratt som om den er i (N). Trør jeg på gassen går turtallet opp men ingenting skjer. Kassen er overhalt på 140 000 km og er nå på 177 000 km. Har ikke hatt noe problemer før idag når den plutselig ikke funket lengre. Er ingen ulyder eller noe. Noen som har noe peilig på hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobba_85 Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobba_85 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Reklamere på overhalinga. Utslitt revers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Hei tobba_85. Sjekk oljestand først men ja som LarsBMW sier er det ikke umulig du ønskes velkommen på denne siden http://www.noreverse.org/ Stemmer oljen ville jeg førsat tatt en tur over sjaltingen og det elektriske rundt det. Sitter en glideskinne i forbindlese med spaken og nok av følere ellers, kan jo sjekke det før du gir opp. Men ja har du kvitteringen på overhalingen bør stikker du bortom men ikke før du har peilet oljen. Lite vits å reklamere på noe du selv har missligholdt Er det lite olje fyller du FØR reklamasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobba_85 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Vel leverte inn bilen til Transtec AS. Det viste seg at c-clutsjen ?? var gått på smellen. Kostet 15 k med deler og tot med arbeid kostet 28 k. Men nå er den guuud to go igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå