Raastad Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 hei, sliter med e34n min! den sperrer og går rart på tomgang osv! har tatt diagnose på den idag på jobben og får opp feil på tpsen! men det jeg ikke har sett før er at mitt gassspjel hus ikke har noe tps! samt at gasswireren oppå huset og ikke på siden som d pleier? kan noen forklare meg hvordan dette funker?:S:S mvh Henrik
Bmw Mathias Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Ser ut som noken har vert å tulla te noke. Ser ingenting likt ut som på min m50 motor Trur du skal prøve å få tak i ein orginal ein, prøve da om da funke
Azeton Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Du har en tidlig levert M50 derfor er spjeldet ditt slik. TPS ligger på undersiden av spjeldet der. om du ser så er det vridd 90grader iforhold til "vanlig" m50 Spjeldet ditt fungerer akkurat som på alle andre m50
Raastad Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Byttet tps idag, vis kontaken er på så går den på 2000 rom og detter ned til 900 etter 1 min! Hvis den er av så går demninger normalt? Hva kan d være ?:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå