Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har bestilt meg carbon innsug til min s50b32 nå. Og lurer på følgende etter å ha søkt, gravd og leitet men ikke blitt noe smartere :P Er det å få kjøpt Alpha-N settet LØST?

Noen som vet om noen som kan hjelpe meg med montering av Alpha-N og carbon innsug hvis jeg skulle feile første gangen selv? :D

Håper på bra svar. Alt tas i mot med stooor takk.

Linker til folk/ sider er absolutt ett stort pluss:D

Skrevet

For å si det sånn, viss du ikke klarer å montere det carbon insuget uten hjelp, så må du holde fingrene langt unna A/N i hvert fall!

Du kan kjøre uten luft mengde måler uten problem, den bruker kanskje litt mer bensin og kan lugge litt av og til på mellom registeret.

Du kan sende DME til http://www.azevedomotorsports.com/ så fikser han det til deg. Det er ikke noe hvem som helst kan gjøre. Koster $550 + frakt til og fra.

Skrevet

Takk for svar, men hva mener du med A/N? Og carbon innsuget skal jeg greie å montere, men finner ikke noe spesielt info ang. Alpha-N så litt usikker der bare. Har du dette på motoren din eller montert dette før siden du virker så sikker?:-P

Skrevet

A/N = Alpha-N.

Jeg har ikke det, men har lest og søkt litt. Snakket med andre som har det. Jeg fikk tips av en i USA om å kontakte Rui Azevedo om det. Så sa Rui at jeg bare kunne sende DME til han, så skulle han gjøre en A/N flash på den. Jeg har ikke forsket mer etter det, men jeg ville jo helst live mappet motoren også.

Visd du stikker å søker på Google eller Youtube etter JOEBMW, så finner du en hvit E30M3. Han har dette oppsettet til Azevedo. Det har også vert S14 motor med carbon boks i den, men du hører vel forskjell :)

Tror han hadde økning på nesten 20hk på hjulene.

• 1 year later...
Skrevet
Oki, takk for svar. Jeg får se hva som skjer når carbon innsuget kommer:)

Hei.

Ser det er en gammel tråd men fikk du flashet til Alpha-N og i så tilfelle hvor og pris :wink:

Skrevet
Jeg gjør det for 500kr+ frakt

Kjempe :D Da skal jeg benytte meg av det når tiden er inne.

venter carbon innsuget i posten ganske snart :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...