jorg1s1 Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Heisann Er det noen som har erfaring med M-Tech II kopi frontfangeren som GS Bildeler selger? Ble litt skremt etter jeg kom over denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Erfaringen min er at det anbefales isje. Om du liker å tilpasse glassfiber og kuke med den fronten i flere timer, med støping og pussing så e det bare å kjøre på. Front plate fra koed e den beste løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Hmm, det hørtes ikke bra ut... Noen flere som har erfaringer med denne fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Jeg har den og den er søppel rett og slett Heldigvis bruker jeg den bare på banebilen. blink og tåkelys hullene er jo helt på trynet ellers ser den jo sånn egentlig greit nok ut, litt brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 fikk vel beskjed når jeg reiste opp på gs med den at den var mer beregnet som en billigløsning til driftefolket... er mye jobb som må gjøres med disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 GS kopien er en elendig fanger rett å slett! jeg måtte bare ha en framfanger, så ble billigløsning. her ser du hvordan jeg festa den panserlåser på endene ved framskjermene, så ligger den an på orginalfangeren under.. passform til blinklys osv. er helt på tryne styr unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå