Gå til innhold

520i 89mod med 24v motor. akkurat Eu-Godkjent 15.000,-BUD?


bjørn vidar
 Share

Anbefalte innlegg

Kjempegrei bruksbil.

bygget om til 24v grunnet gåen topp på 12v-motoren.

motoren kommer fra min andre bil som jeg har hatt siden 227.000km var gått 260.000 når e satt motor over, og har nesten ikke kjørt med bilen siden det. så den har gått rundt det. Byttet kun fordi jeg skulle ha 2.5l 24v i min bil. har aldri hatt problemer med 2.0l motoren.

Bil: 89mod, 193.300km, grei i lakk(grå), liten skade på bagasjeluke, litt rust vanlige plasser som jekkfester o.l Men ikke noe alvorlig, nesten 100% strøken invendig.

Motor: 260.000, 93mod(vanos)

girkasse: orginal fra bil. Dvs. 12v girkasse

Selges som delvis rep. objekt grunnet disse feil som jeg vet om!:

-clutch tar langt ute. Men den slurer ikke!(Er 12v svinghjul med NY 4puck sinterlamel og orginal trykkplate)

-turteller, forbruksmåler og tempføler funker ikke.

-Utslitte dekk. kun ett sett med felger

-Store foringer i bakstilling litt slitte(men fikk ikke mangel på eu, så er ikke så gale enda) Nye kan følge med ved hurtig handel.

-Mangler også å montere div små intriørdeler(følger med)

-Er også litt småplukk med bilen som med alle billige biler, som koble spylerpumpa osv..tror ikke det er noe mer en den egentlig? husker ikke helt

---------------

MÅ VEKK SELGES 15.000,- BUD?

MVH Bjørn vidar Larsen

TLF: 41258088

p5ob35fscnkp1ydnh66p.jpg95g2nc2sfqxrj2hng9t3.jpgl7i9uqyvf19uax1hhnj5.jpguk5hsa28ckxg2cgc0j2v.jpgyjoc92iek2iocqkea5f9.jpgwbkn3k1mejhik96l9yjp.jpgim1t3hk9hcoe1r18lkot.jpg28foru897jcf5opczij9.jpgmuuxztmijaair7y6c0qq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt å gjøre med den ja..men grei bruksbil for en som kan skru ferdig de tinga som e igjen. e har for mye annet å fikse på så har ikke tid. kan få den for 10k

den e jo eu godkjent til 2013 og er ikke mer en et par timers jobb så har man en grei bil som varer ut den eu-gogkjenninga og mest sannsynelig neste også med småfiks. Bremserør og bensin rør bak over bakstilling som pleier å ruste i filler på disse er byttet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...