bjørn vidar Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Kjempegrei bruksbil. bygget om til 24v grunnet gåen topp på 12v-motoren. motoren kommer fra min andre bil som jeg har hatt siden 227.000km var gått 260.000 når e satt motor over, og har nesten ikke kjørt med bilen siden det. så den har gått rundt det. Byttet kun fordi jeg skulle ha 2.5l 24v i min bil. har aldri hatt problemer med 2.0l motoren. Bil: 89mod, 193.300km, grei i lakk(grå), liten skade på bagasjeluke, litt rust vanlige plasser som jekkfester o.l Men ikke noe alvorlig, nesten 100% strøken invendig. Motor: 260.000, 93mod(vanos) girkasse: orginal fra bil. Dvs. 12v girkasse Selges som delvis rep. objekt grunnet disse feil som jeg vet om!: -clutch tar langt ute. Men den slurer ikke!(Er 12v svinghjul med NY 4puck sinterlamel og orginal trykkplate) -turteller, forbruksmåler og tempføler funker ikke. -Utslitte dekk. kun ett sett med felger -Store foringer i bakstilling litt slitte(men fikk ikke mangel på eu, så er ikke så gale enda) Nye kan følge med ved hurtig handel. -Mangler også å montere div små intriørdeler(følger med) -Er også litt småplukk med bilen som med alle billige biler, som koble spylerpumpa osv..tror ikke det er noe mer en den egentlig? husker ikke helt --------------- MÅ VEKK SELGES 15.000,- BUD? MVH Bjørn vidar Larsen TLF: 41258088 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 BUD??? Må vekk før nyttår hvis ikke blir den avskiltet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 kan gi deg 5000 er jo masse dritt med denne, får jo greie e34 for 15 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Er litt å gjøre med den ja..men grei bruksbil for en som kan skru ferdig de tinga som e igjen. e har for mye annet å fikse på så har ikke tid. kan få den for 10k den e jo eu godkjent til 2013 og er ikke mer en et par timers jobb så har man en grei bil som varer ut den eu-gogkjenninga og mest sannsynelig neste også med småfiks. Bremserør og bensin rør bak over bakstilling som pleier å ruste i filler på disse er byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Hei Er egentlig på jakt etter en billig e34 som heiebil så 10 000, blir i meste laget du får si ifra vis du vil kvitte deg med den kjapt, bor ikke langt ifra arendal Mvh kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå