Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve og forklare på en enkel måte, har ikke sjekket dette så nøye å det kan sikkert være 1000 grunner til dette, men står ikke ute i orkan får å finne det ut akkurat nå hehe.

Begynte først med at blinklys lampa i instrument bejunte å lyse grønt eller var på konstant, det irriterte meg litt, og blinklysa fungerte ikke, dette var i fart så jeg trykket på nødblink får å sjekke det, og da funket det og blinklys lampa som lyste til høyre sluttet å lyse da jeg trykket av nødblink igjen.

Da jeg parkerte manglet jeg venstre baklys og venstre parklys fremme, da sto lysbryteren i mitten inne i bilen, altså på park og tåkelys. da jeg tok den et hakk opp, altså vanlig kjørelys + tåkelys så lyste blinklysene utenpå bilen konstant på høyre side av bilen og da hadde jeg baklys men ikke parklys fremme venstre, da jeg tar bryteren helt ned, på bare vanlig kjøre lys har jeg ikke baklys på venstre side eller parklys venstre fremme, men da lyser ikke alle blinklys på høyre side av bilen.

sikkert en liten jordingsfeil, men noen innspill eller erfaringer med dette?

da jeg ikke helt vet hvor jeg skal begjunne hehe.

takk får svar :)

Skrevet

Sjekk ledningane som går til bakluka. Er ikkje uvanligt at dei ryker og blir avisolerte. Dette skaper ein del problem.

Er berre å ta av teipen rundt ledningane før dei går inn i bakluka.

Skrevet

ja var helt og fint ;/ har sjekket det meste nå.. eller ikke lys bryteren, om det er den som i tilfelle tuller, men har lite tro på det men skal prøve vertfall

• 1 month later...
Skrevet

var lysbryteren, prøvde jo det først, men såg i etter tid at dele nr. på bryteren ikke var det samme som den jeg hadde fra før, slutta med ..005 den jeg har men satte i ..006, å da var det likt/verre, så har styrt på og målt og sjekket brudd, var noe "små" brudd/av isolert bak på venstre side i lednings nette til baklampene, men tviler på det hadde noe med det og gjøre, hadde også dårlig kontakt inni det ene grøftelyse, og fikk ordnet det og SÅ fant jeg endelig lik bryter som stod i fra før, og da kom alle lys og fungerer som det skal :)

men er det bare kjøre lys bak du mangler ?

Skrevet

mangler lys i bakluka, har skiltlys.men alt annet er svart... måler jord på stort sett alle ledningene til bakluka, høyre side...

sjekket også ledningene på venstre side, disse var uten skade.

Skrevet

Sjekk bak plastdekselet som holder ledningspakka til bakluka, på ene e34 min var nesten samtlige ledere avslitte og lå inntil hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...