Danielen Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Skal prøve og forklare på en enkel måte, har ikke sjekket dette så nøye å det kan sikkert være 1000 grunner til dette, men står ikke ute i orkan får å finne det ut akkurat nå hehe. Begynte først med at blinklys lampa i instrument bejunte å lyse grønt eller var på konstant, det irriterte meg litt, og blinklysa fungerte ikke, dette var i fart så jeg trykket på nødblink får å sjekke det, og da funket det og blinklys lampa som lyste til høyre sluttet å lyse da jeg trykket av nødblink igjen. Da jeg parkerte manglet jeg venstre baklys og venstre parklys fremme, da sto lysbryteren i mitten inne i bilen, altså på park og tåkelys. da jeg tok den et hakk opp, altså vanlig kjørelys + tåkelys så lyste blinklysene utenpå bilen konstant på høyre side av bilen og da hadde jeg baklys men ikke parklys fremme venstre, da jeg tar bryteren helt ned, på bare vanlig kjøre lys har jeg ikke baklys på venstre side eller parklys venstre fremme, men da lyser ikke alle blinklys på høyre side av bilen. sikkert en liten jordingsfeil, men noen innspill eller erfaringer med dette? da jeg ikke helt vet hvor jeg skal begjunne hehe. takk får svar
todleif Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Sjekk ledningane som går til bakluka. Er ikkje uvanligt at dei ryker og blir avisolerte. Dette skaper ein del problem. Er berre å ta av teipen rundt ledningane før dei går inn i bakluka.
Danielen Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Skrevet Desember 10, 2011 det skal sjekkes, men kan dette vær selve lysbryteren og som tuller og lager disse problemene ?
Danielen Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 ja var helt og fint ;/ har sjekket det meste nå.. eller ikke lys bryteren, om det er den som i tilfelle tuller, men har lite tro på det men skal prøve vertfall
raynik Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 fant du ut noe mer her... ??? jeg har mistet baklysene ...
Danielen Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 var lysbryteren, prøvde jo det først, men såg i etter tid at dele nr. på bryteren ikke var det samme som den jeg hadde fra før, slutta med ..005 den jeg har men satte i ..006, å da var det likt/verre, så har styrt på og målt og sjekket brudd, var noe "små" brudd/av isolert bak på venstre side i lednings nette til baklampene, men tviler på det hadde noe med det og gjøre, hadde også dårlig kontakt inni det ene grøftelyse, og fikk ordnet det og SÅ fant jeg endelig lik bryter som stod i fra før, og da kom alle lys og fungerer som det skal men er det bare kjøre lys bak du mangler ?
KKise Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Til dere som også har LKM, hvis denne tar kvelden kan du få tivolilys og litt diverse rare feil.
raynik Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 mangler lys i bakluka, har skiltlys.men alt annet er svart... måler jord på stort sett alle ledningene til bakluka, høyre side... sjekket også ledningene på venstre side, disse var uten skade.
KKise Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Sjekk bak plastdekselet som holder ledningspakka til bakluka, på ene e34 min var nesten samtlige ledere avslitte og lå inntil hverandre.
raynik Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 har sjekket der, var brudd på nesten alle ledningene, men var ikke nok å fikse dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå