BilBruker Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 http://youtu.be/sgteARWn1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Sånn får du kjøpt universalt til alt som er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Sånn får du kjøpt universalt til alt som er.. Hele greia skal vell være at de ikke benytter seg av noe universalt. Mener det var rakrør fra motor uten noe form for lyddempere eller katalysatorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 må være mer. jeg hadde nissan silvia med strak 3" fra motor og helt bak uten noen ting og det kom bare flamme av og til. må nok ha noe bensin tilførsel til eksosen som explodere hele tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Syntes det var rart selv, helt til jeg så at hele eksosanlegget ble rødglødende. Og de har andre videoer av bilen, virker som det kommer flammer iblant når det nærmer seg maks turtall. Men når de drar den så lenge på sperra så bare fortsetter det. Er rart hvis det er 100% ekte, men begynner å lure mtp varmen/fargen på eksosanlegget etter testen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 er vel konstant bensin tillførsel da, men siden det er custom laget så er vel eksosen forsterket eller noe kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Du får ikke sånn smelling uten videre. Det der så bare ut som eksosskyting for moro.. Man får noe lignende med launch control, men ikke så ille som det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Hadde dere gitti å lest teksten til videoen hadde dere sett at bilen har custom dual 2,5" eksos med 4" slutt, samt 2step launch control Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Hadde dere gitti å lest teksten til videoen hadde dere sett at bilen har custom dual 2,5" eksos med 4" slutt, samt 2step launch controll Leser aldri tekster på sånne videoer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Aner ikke hva launch controll er, men jeg digger fortsatt den X5'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå