_Atle_ Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Solgt.. Diamantsvart 1991 525i 24v med Shadowline lister, mørke sideblinkers og klare frontblinklys. Bilen har lyst skinninteriør med setevarme, Air Condition, utetempmåler, El-takluke, El speil og 4* El-vinduer. M-Tech 2 ratt. Servo. Diff Brems. Ny clutch, utløserlager, hardykobling, opphengslager til mellomaksel og dynamoreim. Ingen farlig rust, kun nederst på dører og på framskjermer. Kjølevæska sirkulerer ikke, så er noe feil med enten vannpumpa eller sirkulasjonspumpa. Bilen starter og er kjørbar, men blir varm etter hvert pga dårlig sirkulasjon. Bilen står på greie piggfrie vinterdekk Selges som den står for høystbydene over 10.000. Selges ikke under 10.000, da selger jeg heller i deler. Det er også over 40 liter bensin på bilen som medfølger Jeg skal i millitæret i januar, så bilen blir avskiltet og satt bort i ett år, hvis den ikke blir solgt før 20. Desember. Bilen står i Lillestrøm området og jeg kan nås på 45298766. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Eu- godkjent??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Atle_ Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 skal på eu i januar. hadde tenkt å godkjenne den i disse dager, men så fikk jeg det problemet med kjølevæska. Jeg tror ikke det er noe problem å eu-godkjenne den og eventuelle kjøpere kan få se under den, da jeg har tilgang til løftebukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå