Gå til innhold

bmw e34 el sort skinn, 18" og klare baklamper selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med de dørtrekka som jeg betalte for snart ett år siden ??? di har jeg fortsatt ikke sett noe til!!!! Sendt flere PM uten at det skjer noe!!

Skrevet
Hva med de dørtrekka som jeg betalte for snart ett år siden ??? di har jeg fortsatt ikke sett noe til!!!! Sendt flere PM uten at det skjer noe!!

Har jo sagt at jeg ikke har fått de av han som kjøpte bilen og skule ribbe den. prøver å ringe han i ny og ne men svarer ikke. får jo ikke noe bruk for det pga du fikk jo det rundt dørtrekket.

Skrevet

meget useriøst synes jeg!

burde vel kanskje få en kompensasjon for dette da ? siden du "glemte" å ta av dørtrekka, og han du solgte bilen til ikke tar telefonen ??

Skrevet

burde vel kanskje få en kompensasjon for dette da ? siden du "glemte" å ta av dørtrekka, og han du solgte bilen til ikke tar telefonen ??

Glemte det jo ikke, men jeg visste ikke åssen de skule av. det visste jo ikke du heller. å da skule han ta det av for meg.

Skrevet

Glemte det jo ikke, men jeg visste ikke åssen de skule av. det visste jo ikke du heller. å da skule han ta det av for meg.

da hadde det kanskje skulle vært interessant for deg å ordne opp i dette ?:)

Skrevet

da hadde det kanskje skulle vært interessant for deg å ordne opp i dette ?:)

Ja er det. men som sagt så er han ikke å få taki. men vet bilen står i en garasje men aldri folk der. vært der for å spørre om de. men skal høre litt rundt. jeg har jo ikke bruk for de dørtrekka så med engang jeg får de så får du de også.

Skrevet
Burnout18 er en svindler folkens! Herved serveres den korrekte historien når det gjelder dørtrekka til helland.

Jeg og en kompis bytta bort hans sierra mot Burnout18's e34 520i, denne skulle ifølge Burnout18 ha kraftig ventiltikking, men som visste seg å være rådebank. [-X

Vi ble da enige om at dørtrekka ble stående i bilen som kompensasjon for hans svindel!

Så alt det andre der er tull og tøys! Makan til frekkhet!!! :x

Og en siste ting, Ikke finn på å handle fra denne fyren! Skrøt av at han hadde dratt hjem til folk og dratt dem ut av huset og gitt dem juling pga diverse ting. Faens til idiot!! :evil:

Hei du din jævla idiot! De dørtrekka dere fikk med er på en 520 e34. han skal ha fra en som står på e28 som ikke er din bil? hva faen er problemet ditt? Dere var jo heeelt enig at var ventil tikk! vi ble ikke enige om at dørtrekka ble stående i bilen????? dere skule komme med dørtrekk og girkasse feste som dere aldri gjorde.

Skrevet
Du har ikke ringt meg et eneste gang, du sendte melding å sa at jeg ikke skylder deg noe..

Du veit hvor bilen står ja, det er jo kjempe bra. lykke til med å ta noe fra det, da det er kamera over hele annlegge pluss alarm.. dette blir spennende å se :)

Ikke kjøp noen deler fra han her folkens, han driver kun med svindel.

han er ikke en ærlig person å heler ikke seriøs.

BTW, bilen har store hullrust under passasjer siden å førersia.

Så du må ha betalt noen for at de har godkjent den.

IDIOT!!!!!...

Nei men så er det for FAEN ikke din bil det er snakk om! er en E28 så får fakta på bordet først jævla nisse! Store rusthull? du var jo i verksted i 2 timer å jeg sa,gå over alt men dere gadd ikke en dritt å det er ikke mitt problem!!

Mvh han som kjøpte E34 520 fra han.

Skrevet
Du har ikke ringt meg et eneste gang, du sendte melding å sa at jeg ikke skylder deg noe..

Du veit hvor bilen står ja, det er jo kjempe bra. lykke til med å ta noe fra det, da det er kamera over hele annlegge pluss alarm.. dette blir spennende å se :)

Ikke kjøp noen deler fra han her folkens, han driver kun med svindel.

han er ikke en ærlig person å heler ikke seriøs.

BTW, bilen har store hullrust under passasjer siden å førersia.

Så du må ha betalt noen for at de har godkjent den.

IDIOT!!!!!...

Han jævlig flinke kompisen din var jo mekaniker og kunne alt med bmw å han var enige at det var ventil tikk. så kommer etterpå? er vel heller du som er en jævla svindler da eller? de 1500kr fikk jeg aldri. du hata jo sånne som deg selv tydeligvis du?

Mvh han som kjøpte E34 520 fra han.

Skrevet
Burnout18 er en svindler folkens! Herved serveres den korrekte historien når det gjelder dørtrekka til helland.

Jeg og en kompis bytta bort hans sierra mot Burnout18's e34 520i, denne skulle ifølge Burnout18 ha kraftig ventiltikking, men som visste seg å være rådebank. [-X

Vi ble da enige om at dørtrekka ble stående i bilen som kompensasjon for hans svindel!

Så alt det andre der er tull og tøys! Makan til frekkhet!!! :x

Og en siste ting, Ikke finn på å handle fra denne fyren! Skrøt av at han hadde dratt hjem til folk og dratt dem ut av huset og gitt dem juling pga diverse ting. Faens til idiot!! :evil:

Kanskje greit å nevne at dere handlet bilen for noen uker sia. her serveres den korrekte historien når det gjelder dørtrekka til helland? Du ser vel at han skriver at han skule hatt dørtrekka for et år sia eller???????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...