SSM Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Skulle til å skru på OZ felgene mine her en dag, men oppdaget at det ikke var noe vanlig 12 kant der. Snakka med Claus på Felgen-Garage og han sa det var noen spesielle 10 kant piper på OZ. Problemet var at han skulle ha 100 euro for to slike piper, men det må da gå an å få tak i de billigere en annen plass? Til BBS RS har jeg brukt vanlige 12 kan fra Biltema, men fant ikke noe 10 kant greier der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Mener du skal finne de på Ebay. Har du sett der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 12 kant fungere på bbs ja, men de som er laget for formålet slarker mye mindre Ebay har det meste trudde eg Edit; Ein kompis splitta noen futura for en stund siden, kan høre med han eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Har sett litt på Ebay, men er stor sett bare BBS piper som dukker opp. Det er jo vanlig 12 kant piper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Raskt søk på eBay.de: http://www.ebay.de/itm/OZ-Felgen-Spezia ... 1c21cfa76f http://www.ebay.de/itm/OZ-Felgen-Spezia ... 19cbaa15c9 Jeg kjøpte mine fra England, men jeg husker ikke helt fra hvilket firma. Ta et søk på eBay avd. England, så dukker det nok opp. EDIT: fant 10mm i England, 8mm søker du opp selv http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-SPLIT-RIM ... 2a0f2dff9d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Yes, takk skal du ha! Ebay søkingen min har tyldig vis blitt rusten Fant i England til £5.36 pr.stk + shipping. Måtte sende mail for å få pris på shipping til Europa, så får se hva jeg får til svar her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Yes, takk skal du ha! Ebay søkingen min har tyldig vis blitt rusten Fant i England til £5.36 pr.stk + shipping. Måtte sende mail for å få pris på shipping til Europa, så får se hva jeg får til svar her nå. Hehe.. Er utrolig kjipt at England ligger oseania Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Hahaha, Larsen. Føler du at du kjører utafor Europa når du er i Sverige og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Skulle stå resten av europa der egentlig.... Men det var visst umulig for de å sende til Norge siden de ikke kunne sende med sporing dit via Royal Mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Hva vil du med sporing på noe som er verdt en hel 50-lapp? Jeg har handla mye smått fra diverse land på ebay, og har aldri fått noen form for sporing. Alle pakker har alltid kommet frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 De sendte ikke pakker uten sporing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Sender de til Sverige? De er jo med i EU, og da pleier alt å være så mye enklere. Skulle hatt slike selv, da jeg har noen ACS-felger som jeg skal pusse opp etterhvert, og de er jo laget av O.Z. Jeg bor 30 min. fra Strömstad, så kunne jo ha sendt det Poste Restante og hentet det det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Mottok pakke fra England i dag. Eller, så lite at vet var i en slik bobleplast-konvolutt. Sendt med Royal Mail.. Så det burde vel gå med en liten pipe eller to også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Fikk mine piper tilsendt fra England i en bobleplastkonvolutt, så det burde la seg gjøre for flere avsendere/selgere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Problemet var at de som selger både 8mm og 10mm pipene nekter å sende pakker uten sporing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå