kalagern Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 bmw 520i selges til høyestbydene over 12000. bilen er ikke eu men, har skilt. mangler forsikring og er noen få feil som jeg vet om for og få den på veien. selges til noen som ikke kommer til og vrake den. noen som har lyst til og ta vare på den? så og si rustfri! er litt rust i bunn av dører og to skjermer! resten er tatt! kjente feil: foring i bakstillingen. vindusviskere. varme apparat. håndbrekk. noe du lurer på send pm
kalagern Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 siden det er 1.8, e36, rusten, og topp pakning er jeg ikke så veldig intresert. vil helst ha 2.0 eller større. denne bilen er 99% rustfri og ikke spessielt mye feil så den er verdt litt mer syns iværtfall jeg. m5 felgene er vedt 4 tusen så ellers takk. men, et godt forslag.
NicklasFS Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 siden det er 1.8, e36, rusten, og topp pakning er jeg ikke så veldig intresert. vil helst ha 2.0 eller større. denne bilen er 99% rustfri og ikke spessielt mye feil så den er verdt litt mer syns iværtfall jeg. m5 felgene er vedt 4 tusen så ellers takk. men, et godt forslag. haha, er verdt et forsøk men toppakningen var falsk alarm ;P
kalagern Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Bare ring dallo90, nummeret mitt er : 90042951
spaix Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 intrisert i og bytte i bilstereo? veil pris på stereo er 26 tusen, kjøpt på tv boden, etter mye pruting blei det 16 tusen, kjøpt i høst å brukt kunn 2 ganger mtx 9500 15'' alpine 2000 w rms monoblokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå