ThomasTB Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Selger en original 535i fra 1990. Som har gått 440 000 km, Bruke ikke vann og olje. Er godkjent til mars 2012 og kjørbarhet. Har skiftet registeri kjede, ny toppen, +++ sterk motoren og bra clutch, kortskift gir. Vinterbilen, delebilen eller prosjektebil. Var plant å fikse lakk, turbo og småting på den men ble ikke noe, har kjøpt nybilen. Selger som den står. Får med noe deler to vinterdekkene, stabstag, 45mm til framme, to oljefilter, +småting. Er ikke strøken i interiøret og karosseriet, forskjeller farge på karosseriet. Bulken i soltak og soltak er ikke tett men vann kommer ikke inn i interiør(bildet). Ingen farlig rust, bare nederst på dører. Nye bremserører og bensinrører, bensinfilter. Foringer i bak bærearmene, kastestager. Kalipper og bremseskivene. Ny katalysator. Bakdempene og fjærer, +++ Har fikset alle kanalene, men er en kanal som er en dårlig jobb, ene kanal har sprek av sveis og sparkel. Det må fikse igjen før ny EU kontroll. ABS virker ikke, Eksosrør innfesting defekt men fikk 1 i eu kontroll. 10.000 kr (avskiltene i januar 2012) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Kunne tenkt meg, men har ikke plass å sette delebil :/ Du selger ikke i deler da? Interessert i shortshift, skinnseter (om de ser greie ut, vrient å se på bildene), og kanskje ellers noe smått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasTB Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 De ser bra ut men vil selger alt sammen. Har ikke plass, står i gjesteplassen. Er bruksbilen til en kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Oki, den er grei! Er det der sportsstoler forresten? Ser de har litt sidestøtte i ryggen, men ikke særlig i rumpa, og heller ikke mulighet til å forlenge den framover, som på mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaen Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Jeg bor i Bergen og vil gjerne se på den.. Kan jeg ringe deg eller sender du meg en SMS med når det passer og hvor? Jeg har nr 90978700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leftlaner Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Jeg kan også være interessert. Send sms til 92231235 så tar vi en prat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justic Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Hei, har du bilen enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasTB Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Bilen er solgt idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå