Sletten Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Hei. Har et par vader framstoler i svart skinn som er uten varme. De er i bra stand og alt virker. litt slitt på sidestøtten på førersiden Ønsker å bytte de i noen med varme. Må være i svart skinn. og i like bra stand som de jeg har og helst bedre Kan gi litt mellomlegg. Bilder kommer i morgen. Mvh Sletten
m tech Andreas Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Jeg er int.. Men hvorfor ønsker du å bytte ut de stolene ?
bmw-E30 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Har sportstoler i rødt skinn. Koster ikke mangen kronene for å få de sorte, massevis av produkter til å fikse det Stolene er bra i skinnet. PM ved interesse!
Sletten Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Eneste grunnen til at jeg vil bytte er at jeg vil ha varme Er så kaldt med skinn uten varme om vinteren ;p Er litt skeptisk på å skifte farge desverre. Er foresten kun interesiert å bytte i Vader stoler. Eventuelt så kan jeg kjøpe noen å så selge mie etterpå Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk
bmw-E30 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Har tenkt å skifte farge selv, skal ikke vær noe problem.. Trenger bare å rense setene med ett stoff, så matte ned rødfargen, så er det bare å påføre 2-3-4 lag så har du sorte sportskinnstoler Kan kanskje gi noe imellom.
Sletten Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 hmm.. er litt skeptisk uansett jeg hehe¨¨ men er det vanlige sportsstoler du har eller vader da?
bmw-E30 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Eg har vanlige sportstoler, men er på leit etter vader Klarer meg uten varme i setene om vinteren, sjølv om da er skinn men såklart, er jo ett pluss med varme
Sletten Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 hehe. ja går jo greit uten varme. men vil gjerne ha siden det egentlig er originalt i bilen å er desverre ute etter å få tak i noen vader stoler med varme. Men du får ha lykke til med letingen
bmw-E30 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Tror det er fåtall som faktisk bytter ut vader seter med varme, mot noen uten varme.
Sletten Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Det er det nok. Men tenkte det kunne jo være værdt et forsøk En som kansje har varmestere som ikke trenger de å kunne tenkt seg en liten penge i tillegg ;P
jpse36 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 eventuelt kan du jo bare montere varmeelementer da. så en fyr som monterte det på vader-seter for en stund siden.
Sletten Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 ah. mulig det å ja. hmm.. det er jo kanskje en løsning. vet du hvor jeg får kjøpt sånn?
Sletten Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Blir desverre ikke solgt før jeg har fått tak i noen med varme.
Heen Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Si ifra hvis du får tak i det da. Hva er ca prisantydning om du skal selge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå