Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger å vite hvordan jeg skal bytte parklyspærer på standardlykter E39 1999-modell uten xenon eller AE. Har søkt rundt på nettet og forumet, men kan ikke finne noe konkret. I instruksjonsboken står det at man må bytte pæren med reflektoren til parklyset samtidig, men det burde ikke være nødvendig? Hvilken pære er det som sitter i orginalt, W5W?

Takk på forhånd :)

Skrevet

Takker for svar :)

Hvordan bytter du pæren? Må du dra ut hele reflektoren som det står i instruksjonsboken? Altså den lange pinnen/pæreholderen som man kobler vekk fra kontakten (tipper 7-8cm).

Skrevet

Ja, jeg vred også 90 grader for å få ut hele greia fra selve lykten. For å få demontert mer, måtte jeg klemme inn en klemme og dra pæren + holderen ut fra kablene. Spørsmålet er hva jeg gjør videre, hvilken pære er dette?

Skrevet

Burde være samme da, har også pre-face, men uten xenon. Har du funnet noen pære som matcher xenonfargen?

Skrevet

Har pre-face med xenon. Har fått tak i noen i led som passer ganske bra :) har et sett til overs om du er interessert :) kan ta et bilde til deg imorgen.

Skrevet

Har ikke fått tatt bilde enda desverre. Kjøpte mine i led på ebay. Skal prøve og huske å ta bilde når jeg drar fra jobb idag :) Du kan kjøpe et sett av meg for mindre pris enn dybvik skal ha :) Om du liker fargen da. Tror de passer bedre til 6000k enn til org xenon som jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...