magne_ Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Jeg har en eletrisk bremsekraftforsterker som jeg tenkte å selge. Denne kommer opprinnelig fra en Ford eskort cosworth. Den er komplett med clutch væske beholder, brakett til å sveise på torpedovegg, pedalboks og selve el pumpa. Jeg har hatt den i en e30 med s38 motor, og det har fungert meget bra! Den er genial for biler som har liten plass til bremsekraftforsterker. "pumpedelen" kan plaseres der en selv måtte ønske. Den er svært enkel og koble opp, kun en pluss, en minus og en jording. Jeg er litt usikker på hvor mye dette er verdt. Mener at jeg har lest på et bilforum at slik bremsekraftforsterker ligger rundt 2.500, men da uten pedalboks.. Er nok ingen problem å få solgt dette på et ford forum, men jeg har lite lyst å melde meg inn på et slik forum Så jeg er åpen for seriøse bud! Har et par bilder fra når den var montert i bil. Desverre ingen bra fra når motoren stod i, men legger ut et par bilder jeg hadde: Slik ser det ut slik det ligger nå: Pedalsettet: "braketten" som sveise på torpedo, samt clutchvæskebeholderen: Kontakt meg på PM, her i tråden eller på tlf 91729821 viss dette er av interesse! Mvh Magne Øksnevad
magne_ Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Dette var en bra start! Jeg lar budrunden gå til førstkommende søndag..
magne_ Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Solgt ? om ikke byr jeg 1500.Petter Beglager Petter, men den er solgt til Yngve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå