joachim sørlie Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 tenkte jeg like gjerne kan prøve og selge noe her, tilfelle noen har lyst på noe nytt til ungene sine Burton boblejakke størrelse M Burton skibukse størrelse M Burton sekk, matcher buksa! Ryggskinne Scott racing brille. mistet litt av skumgummien, men funker helt fint og bruke! får med hvilken farge på glassen man vil ha selv. Scott racing slalomhjelm, signert av Aksel lund Svindal, Kjetil Andre Åmodt og Lasse Kjus. Atomic slomstøvler kommer tilbake til størrelse Norica team dobbermann 80 bare og spørre hvis dere lurer på noe, priser og størrelser kommer i nærmeste tid!
babjorn Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Burton skibukse størrelse M Har du noe mål på live å lengde på bena ? eller størrelse på personen som har brukt disse. Er dem i god stand/alder også pris hadde du tenkt deg for bukse å sekk ?
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Jeg skal få sjekket ut dette i dag det er jeg som har brukt det.. Kommer helt an på om du vil ha det stort eller passe, jeg kjører veldig store klær i bakken.. Men som sagt, skal få målt i dag
joachim sørlie Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Burton skibuksestørrelse M Har du noe mål på live å lengde på bena ? eller størrelse på personen som har brukt disse. Er dem i god stand/alder også pris hadde du tenkt deg for bukse å sekk ? heihei jeg prøvde buksa nå, den passet meg helt fint, jeg er 185 ca.. så hvis du er noe rundt der passer den nok fint og sekken er en helt vanelig sekk, ikkenoe stor og ikkenoe liten.. er plass til en 13-14" data i den, så den funker bra til det meste
babjorn Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Ja da passer den nok,er 182/183 Hvordan er standen på buksa/ryggsekken å hva tenkte du i pris ?
joachim sørlie Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 De er bra stand de, ikkenoe super utslitt som jeg kan se.. Sekken er veldig god, digger den, litt synd og selge, men men Kom med et bud du, så tar vi det derifra!
joachim sørlie Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Skrevet Januar 13, 2012 det er i mm.. men hvis du sier ca hva du bruker så kan vi gå utifra det..
joachim sørlie Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 da blir nok dem noe små tror jeg.. kan sjekke.. har samma størrelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå