Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg ønsker å kjøpe meg et sett med orginale gule Hella DE tåkelys / spredere til min E30 Facelift! Lykte glasset må være 100% og festene bør være nogenlunde oppegående. Jeg har masse E30 deler å bytte hvis det er en mulighet for din del? Ellers er jeg klar med cash :) Letteste måte og få tak i meg er å skrive en pm eller sende meg en melding da jeg jobber mye! Nr er 92209310 :)

Skrevet

Altså, ikke gul film som bare er lagt på.. Jeg fikk inn et tips i sommer at det gikk an å kjøpe de nye i Tyskland. Kanskje det er noen som kan hjelpe meg med en link? :)

Skrevet

Jo stemmer det! Men de kosta nesten 5 lapper på tilbud i sommer. Jeg vil bare sjekke litt rundt før jeg kjøper sprett nye her i landet :)

Skrevet

Jeg kom på nå at det er gule DE linse lykter man kan få kjøpt nye i Tyskland! Hehe. Blanda bare litt :) Håper det ligger noe penger under jule treet da, så jeg kanskje kan kjøpe meg nye spredere :)

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet
Ja, de koster skjorta og enda litt mer.. Selve lampene koster vell noe rundt 3000 (??) per stykk tror jeg.. Svindyrt

Jeg prøvde å leite på GS sine sider jeg, men fant dem faktisk ikke.. Jeg så dem kun i det E30 bladet dem sendte ut når det var 20% rabatt på diverse deler i sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...