dankro Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 har ladet opp batteriet mitt, fikk starta bilen kjørte meg en tur på en times tid. bilen sto en halv times tid, kom ut igjen å sku starte den null strøm.. har sterio i bilen men alt av forsterkere å spiller er ikke på. så er no ingen ting som kan trekke strøm heller.. har skrudd en del bil før men dette er nytt for meg. å så jeg slipper å lage en ny tråd. noen som veit om hvordan det er å bytte hoved lykter på en bimmern er min første bmw så
HMW Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Enkelt... Bytt batteri. Det er sikkert ødelagt. Om du ikke har trua så ta av en pol og dytt den litt bortpå igjen. Gnistrer det betydelig så trekker bilen strøm. Evt mål syrevekt og inspiser innhold/plater gjennom hull. Om mulig selvsagt..
dankro Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 batteriet er helt nytt kjøpt i går...
HMW Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Er det ikke behov for å lade nytt batteri.. tydelig noe som trekker mye strøm da.
dankro Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 spørst hva som trekker så hinsides mykje strøm da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå