BD Racing Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Hei Kjøpte dette facelift karosseriet i høst og hadde planer om å bygge gatebil ut av den, men etter som tiden ikke strekker til med all rust sveisingen har jeg fått kjøpt meg en nesten rustfri E30 istedet. Karosseriet er 1988 model facelift 318, som er ypperlig til banebruk Det som følger med er selve karosseriet, ruter, bakluke, dører, panser, framskjermer og div interiør. Dette er et bra utgangspunkt bare man sveiser rusten som er der. Hele bilen er renskrapet under for tectyl så her sparer man masse tid Alt av deler som er rustene er kjøpt nye - høyre og venstre kanal - ytre hjulbue beggesider bak - midtre indre hjulbuer bak - dempertårn høyre side bak Disse delene er orginale og har en verdi på rundt 8000,- Karosseriet og delene selges komplett for 10.000,- Ta kontakt for mere info på PM eller 45461117 Nicolai, bilen står i Asker 20 min fra Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landstad91 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 hvor mye rust er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Ganske mye, men bytter du de delene jeg har kjøpt nye er du langt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Hei! Følger alle utvendige lister med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Hei! Følger alle utvendige lister med? Nei, de har jeg desverre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossfred Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 solgt? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Hvor mye mer en de rust delene er det som må sveisest? og kan bilen få skilter igjen? Har du bytta buene bak ? ser der e sparkel og grunning p bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Hvor mye mer en de rust delene er det som må sveisest? og kan bilen få skilter igjen? Har du bytta buene bak ? ser der e sparkel og grunning p bildene. PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 selge meg bare tomt karosseri uten noe som helst? uten takluke og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 selge meg bare tomt karosseri uten noe som helst? uten takluke og pris? PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Går for 8000,- med alt som er nevnt i annonsen eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Solgt? Norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå