makr Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Heisann jeg er på utkikk etter felger til en e36, skal ikke ha original felger, men noen som ser litt bedre ut trenger også angel eyes front lykter send PM hvis noen har noe. Felgene må helst befinne seg i vest agder, men aust agder/rogaland går også greit - Mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Heisann jeg er på utkikk etter felger til en e36, skal ikke ha original felger, men noen som ser litt bedre ut trenger også angel eyes front lykter send PM hvis noen har noe. Felgene må helst befinne seg i vest agder, men aust agder/rogaland går også greit - Mads Har mangen sett med felger i Hordaland. PM ved interesse. 17-19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makr Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Heisann jeg er på utkikk etter felger til en e36, skal ikke ha original felger, men noen som ser litt bedre ut trenger også angel eyes front lykter send PM hvis noen har noe. Felgene må helst befinne seg i vest agder, men aust agder/rogaland går også greit - Mads Har mangen sett med felger i Hordaland. PM ved interesse. 17-19" mulighet for og sende 4 felger? har du noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovedrug93 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Har angel-eyes fineste lykter du finner på markedet send melding 99155148 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makr Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Hvilken pris klasse felger er du på jakt etter? evt. størrelse? 17", 18" eller 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makr Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 jo større jo bedre.. maks pris er egentlig 3000 for felger. men kommer ann på stand på felgene hvor i landet bor du? jo nærmere jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 jo større jo bedre.. maks pris er egentlig 3000 for felger. men kommer ann på stand på felgene hvor i landet bor du? jo nærmere jo bedre. For 3000 antar jeg att dekk ikke betyr noe? Jeg har noen sett men for 3000 blir dem ikke solgt, er nye dekk på alle setta. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makr Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 gjerne send noen bilder på PM. hvor i landet er felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Du får si ifra hvis du trenger gule tåkelys da. Har få sett igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makr Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Du får si ifra hvis du trenger gule tåkelys da. Har få sett igjen. sier ifra hvis jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå