Gå til innhold

Felger og angel eyes til BMW e36

makr
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann ;) jeg er på utkikk etter felger til en e36, skal ikke ha original felger, men noen som ser litt bedre ut :) trenger også angel eyes front lykter :) send PM hvis noen har noe. Felgene må helst befinne seg i vest agder, men aust agder/rogaland går også greit :)

- Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ;) jeg er på utkikk etter felger til en e36, skal ikke ha original felger, men noen som ser litt bedre ut :) trenger også angel eyes front lykter :) send PM hvis noen har noe. Felgene må helst befinne seg i vest agder, men aust agder/rogaland går også greit :)

- Mads

Har mangen sett med felger i Hordaland. PM ved interesse. 17-19"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mads

Har mangen sett med felger i Hordaland. PM ved interesse. 17-19"

mulighet for og sende 4 felger? har du noen bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo større jo bedre.. maks pris er egentlig 3000 for felger. men kommer ann på stand på felgene ;) hvor i landet bor du? jo nærmere jo bedre.

For 3000 antar jeg att dekk ikke betyr noe? Jeg har noen sett men for 3000 blir dem ikke solgt, er nye dekk på alle setta.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...