rolfi Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 DISSE ER ENDA TIL SALGS! Selger originalfelger fra 1-serie M-sport. Etter hva jeg har funnet ut er de 7x17 og 7.5x17, ET47 på alle. Dekk foran er 205/50-17, bak er 225/45-17. Bridgestone Runflat. Felgene er i veldig bra stand. Jeg har ikke lagt merke til noe kantkjøring eller skader. Det er lite mønster i bakdekkene, og helt ok mønster foran. De er like disse: http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=351379" onclick="window.open(this.href);return false; men med normale korte ventiler, ikke sånn harry ufoer som eksempelet har. Er 4000 en grei pris for de? Skal prøve å vaske og ta bilder av de iløpet av denne uken (Uke 23) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Fortsatt til salgs? Ser etter OK vinterfelger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Ja, men har vært såpass laber respons at jeg har ikke rotet meg til å ta bilder enda. Vet ikke om du får på normale dekk på runflat felger, det må du nesten sjekke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Ble disse solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Lurer jeg på og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Nope, de ble lagt under terrassen, og der ligger de enda selger de gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eike_Oak Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Bytte? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=261429 Jeg kommer til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Nei. Kun salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eike_Oak Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hvis du fjerner linjen "Selges eller byttes mot 17-18" som ikke trenger runflat dekk. Kan gi penger imellom." i øverste post, så slipper du å bli plaget med flere spørsmål av den typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Hvis du fjerner linjen "Selges eller byttes mot 17-18" som ikke trenger runflat dekk. Kan gi penger imellom." i øverste post, så slipper du å bli plaget med flere spørsmål av den typen Haha, takk Den har stått uendret siden 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå