KennethW Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Som nevnt i emnet. Hvor får jeg tak i det? Uten å betale 700sek..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Tror du må bestilla fra ppf. Har ikke funnet noe annet som har passet jeg ihverfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 http://ksr.as/index.php?cPath=500_501 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Passer ikke på turboen di der desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Jeg kjøpte no billig standardgreier fra maxam tuning, det passet i alle fall til min Precisionturbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Jeg kjøpte no billig standardgreier fra maxam tuning, det passet i alle fall til min Precisionturbo. Hvordan snurre har du? Har vært borti at noe standardgreier passer og annet ikke. Maila med ATP turbo, og de sier 2,5"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Pt5865 med 3" V-bånd ut. Har du hørt med VS motor? Han kan ha sånt liggende, men jeg har ingen aning på hva han evt tar for sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå