Lasse83 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Tenkte jeg skulle få tatt av innsuget og renska det litt på min trofaste traver. Skjønner jo at jeg må ha ny pakning inn mot toppen, men er det noe mer som må taes av jeg trenger pakning til? Har ikke kikket så altfor mye på det enda... Evt om noen har noen tips til selve jobben om det er noe spesielt, har tatt av massevis av innsug på div motorer før, men aldri Bmw, og aldri diesel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Nyere bmw er veldig greie å ta av innsuget på. Noe av det bedre egentlig. Det kan kanskje se litt skummelt ut med en gang, men det er ikke tilfellet. Den sitter i div småting som egr/eksos rør, peilepinne, div følere, 10mm bolter på oversiden, og 11mm muttere som på alle andre innsug. Jeg vil anta det tar omkring 30+ min å få det av første gangen. Du trenger de firkanta o-ringene, og de runde. Dette avhenger jo litt av hva du skal demontere på selve innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Tenkte egentlig bare å få innsuget løst fra bilen så jeg får dytte noe stålbørster inn i alle åpninger og får bort koks, har hatt av egr og renset denne, det så ganske grumsete ut inne i innsuget, så vil bare få vekk det verste, litt kjipt om det plutselig løsner og krøller det til med ventiler og slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå