S:M:G Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Er nødt til å selge førsteprosjektet mitt da all tid og omsorg går til M3en. Bilen er en særdeles fin 320 fra 83 uten takluke, fin menes rustmessig! utvendig er det en del lakkflikk her og der. Den har rullet 172000km, skulle vært EU godkjent i oktober, denne glir greit i gjennom dette, men må byttes bremserør bak, forran er det skiftet. Bilen star med skilter frem til nyttår. Har selv bygget om til M50B20 med grenrør fra koed, nytt simons "effektanlegg", E34 525 radiator er tilpasset i bilen, laget til skrudd front, og flyttet ledningsnett utenfor motorrom. Sikringsboksen ligger inn under dashbord, og det er satt inn et minivarmeapparat fra båt (går på kjølevæske fra motor). Et bra utgangspunkt for banebil. Bilen er kjørbar men ikke komplett satt sammen innvendig. Bilen står på nye 16" vinterdekk og felger kjøpt i mars. Utenom bilen følger noen deler: Diverse 15" alu og en stålfelg med utslitte dekk. M50B20 delemotor(overhalt blokk og topp) Sliten M20B20(boss?) ARP studs til denne Komplett sett med nye Powerflex foringer til bakstilling(ikke montert på trommelopphenget bak Samt en del annet nips og rask. Selges for 20000kr, eller kom gjerne med bud. Fler bilder kan sees de første sidene her: viewtopic.php?f=11&t=185444 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Heisan, du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Heisan, du har pm Du har svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Du har pm igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 bytte i strøken toyota carina e 1996 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 For nytt dessverre... Og dessuten blir det banebil ut av bilen når M3en er på veien igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 ikkje værst ! kjøpe s38'n eg har ståande på pall? skulle enkli i sierraen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Blir nok for stort og tungt for min smak, satser på s54. Hadde jo ikke vært feil med den i sirævvaen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 kjekt og vær litt frem tung ! hehe ja men eg gadd ikkje stresse med og kutte i torpedo veggen og det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå