Gå til innhold

BMW E34 520ia -94 SOLGT!


ragman
 Share

Anbefalte innlegg

Legger min 520ia ut for salg, 331000 km, i god stand for alderen.

m50b20 vanos 24v 150 hk.

Oxfordgrønn, farvede ruter, beige sportskinn interiør. sportsunderstell. Airbag.

Neste eu oktober 2012. Har eid bilen i 6 år.

Det jeg husker er skiftet i mitt eie er førerdør, forskjerm, panser, el. speil, støtdempere foran, eksosanlegg bak katalysator, batteri, varmeapparatmotor, radiator, vannpumpe, termostat, termostathus, det vanlige av forstillingsdeler. Siste år skiftet stab. stag, komplette bremser bak og bensinpumpe.

Det er montert xenon nærlys, bilen har hengerfeste. El. takluke, el. vinduer, el.speil. 5 trinns automat med sport, ekonomi og vinterprogram. Kun et sett originale alu. felger med noe slitte vinterdekk, reservehjul på lik felg.

Bare en bulk på passasjerdør. litt lakk flasset av på dørstokker, kun rust under jekkfeste. Staget som skal holde førerdør i åpen stilling er løst. AC mangler gass.

Pris: 10.000.- åpen for bud

Kan ta Japansk snøfreser 7-10 hk i bytte, betaler mellomlegg.

1n2nq8cgkwne1l5e67b7.jpg

Ikke felgene på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bilen er ikke solgt.

Støtfangere er hele, bare noen små merker ved hengerfeste og muligens på hjørnene.

Det eneste iøyefallende er bulken på passasjerdør. (Den kom selvfølgelig uka jeg betemte meg for å selge bilen) pluss at lakken har flasset av på kanaler under dørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...