ragman Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Legger min 520ia ut for salg, 331000 km, i god stand for alderen. m50b20 vanos 24v 150 hk. Oxfordgrønn, farvede ruter, beige sportskinn interiør. sportsunderstell. Airbag. Neste eu oktober 2012. Har eid bilen i 6 år. Det jeg husker er skiftet i mitt eie er førerdør, forskjerm, panser, el. speil, støtdempere foran, eksosanlegg bak katalysator, batteri, varmeapparatmotor, radiator, vannpumpe, termostat, termostathus, det vanlige av forstillingsdeler. Siste år skiftet stab. stag, komplette bremser bak og bensinpumpe. Det er montert xenon nærlys, bilen har hengerfeste. El. takluke, el. vinduer, el.speil. 5 trinns automat med sport, ekonomi og vinterprogram. Kun et sett originale alu. felger med noe slitte vinterdekk, reservehjul på lik felg. Bare en bulk på passasjerdør. litt lakk flasset av på dørstokker, kun rust under jekkfeste. Staget som skal holde førerdør i åpen stilling er løst. AC mangler gass. Pris: 10.000.- åpen for bud Kan ta Japansk snøfreser 7-10 hk i bytte, betaler mellomlegg. Ikke felgene på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragman Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Da var skiltene levert til biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragman Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 er du int i bytte?? viewtopic.php?f=39&t=215120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragman Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Kan ta kurant snøfres eller atv i bytte, betaler self. evt mellomlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwevjern85 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 hei er bilen solgt enda.? front og bak fanger er hele.? Mvh thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwevjern85 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Har en stiga 8hk freser. nesten ikke brukt. 1 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragman Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Bilen er ikke solgt. Støtfangere er hele, bare noen små merker ved hengerfeste og muligens på hjørnene. Det eneste iøyefallende er bulken på passasjerdør. (Den kom selvfølgelig uka jeg betemte meg for å selge bilen) pluss at lakken har flasset av på kanaler under dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwevjern85 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 intr i bytte.? har den snøfresern som ikke er brukt omtrent. bor jo bare like over åsen her. event noe mellom legg.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragman Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Hvordan i pris står snøfreseren din da? Har den noen modellbetegnelse jeg kan google for info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwevjern85 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 det kan jeg finnne ut av snart. står i låven hos fattern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwevjern85 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 har ikke hatt tid i dag, så drar og sjekker i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwevjern85 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Det er en stiga snow storm. 8hk snow king. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragman Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Det var jo ganske interessant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwevjern85 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 ja opp til deg. fyran i stad. ser helt kliss ny ut. har du et tlf nr så kan jeg sende deg bilde.? kansje brukt 1 time.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå