e30 tic Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Jeg har et TUV godkjent FK sett for salg, det stod desverre på bilen min når den ble lakkert, så derfor har jeg kjøpt 2 nye støtdempere og id merkingen på noen av fjørene er ikke så lett å tyde lengre. Bildet er ifra demontering så delene blir selvsagt rengjort før levering. Bilstein sprint bak dempere, kjøpt nye hos koed for 2000.- selges HB Pris HBO 2500.- + frakt 92089811 eller PM
e30 tic Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 dette var billigt ! JA er lagt ut billig, men ser ut for det blir en liten budrunde så får se.
e30 tic Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Er disse stive nok til en banebil tro ? Nå var nok ene fram demperen dårlig når jeg kjørte med det på gamlebilen, men det er ikke akkurat noe skamstivt sett, men nå kommer det jo mye ann på høyden på bilen. hvor stivt de føles. Ene justeringklossen bak, og begge demperene forran er nye, så jeg har påkosta dette setter mer en prisen jeg har satt som utgangspnkt
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Er det med papirer osv? Gammel? Bra stand?
e30 tic Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Er det med papirer osv? Gammel? Bra stand? Eg må leite litt men ska ha papira et sted, uansett selges dette nytt av koed og papira finnes på nett. Vil si det er bra med 2 nye dempere, er noen år gammelt men det har vert ubrukt i flere år for den kvite bilen min blir jo aldri klar
e30 tic Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 da er beina og alle muttere nyvasket og klar for salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå