Maori Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Hei Alle sammen. Jeg har en 2004 ,320ci Med full M-pakke II Plutselig har jeg oppdaget en irriterende lyd fra høyre hjul, eller forstilling. Lyden merkes når man kjører sakte på ujevn vei med små dumper, eller over trikke skinner, og på typisk vaskebrett vei. ( merkes ingen lyd ved kjøring på motorvei etc) Bilen har vært oppe på bukk, og det er ikke funnet noe slakk hverken i tannstang, eller bære arm, samt stabilistator stangen. Det er rett og slett ikke mulig å fremprovosere lyden ved røsk og napp i alle forstillings deler når bilen står på bukk. Jeg har akkurat byttet Stabilistatorstang, men det hjalp ikke. Noen som har peiling på hva som er galt, og hvilken del jeg bør skifte? Den klakke lyden går meg på nervene løs snart. På forhånd tusen takk for hjelpen. Mvh Kim
kanon Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 støtdemper/tårnlager deromkring..... fant løsningen der selv på en e36
zelyx Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 på min 2008 e91 så var det dårlige foringer i den saken her som var problemet http://www.hpashop.com/images/126082525 ... 17904.jpeg
spruddel Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Ikke casterstag eller parallellstag? På min E34 dunker det kraftig og fant ut at hele støtdemperen er punktert og ødelagt. Kan kanskje være hjullager også.
M|Fjeld Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Denne lyden forekommer som oftest av følgende feil: Slitt casterstag, gåen støtdemper eller ødelagt tårnlager som beskrevet over her. Holder en knapp på tårnlager da det som oftest går av ovennevnte ting
marius.hj Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Har det samme på min E34, og har kommet frem til det som er nevnt over, ett gåent tårnlager på vs forran. kan også nevne att fjærskålene mine var tillnermet avrustet etterx-antall år på saltet vei
Maori Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Takk for svar hittil. skal få sjekket opp de tingene nevnt her, bortsett fra casterstag da det ikke finnes på e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå