evovrs Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Tenkte jeg kunne legge ut litt bilder til alle "bildehorene" Har holdt på den siste måneden med denne bilen. bilen er solgt og skal leveres til kunde neste torsdag Slik bilen var ved kjøp.. Og etter en dag med demontering Så må karosseri klargjøres for lakk Vesle sjefen hjelper til En liten tur til BT Så var vi hos lakkeren endelig Motor ut på delebil og delene skal over i ferdig lakkert bil Kaos når ledninger skal på plass ... 4 hjulskontroll og lysjustering før godkjenning På veien hjem fra BT, bilen er ferdig godkjent som 330D Kommer mer bilder av bilen neste uke, skal shines og klargjøres før levering så da passer det fint med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Flinken, godt å se noen holder litt tempo på ombygging og prosjekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Ja, vi må jo sette en standard Faen azz, var å skulle kjøpe en 88 E30 i kveld, vet ikke om du så den, lå til 5 på autodb, kun karosseri ... Fulgte med kanaler og hjulbuer som måtte byttes, det er jo ok, Men greit å informere om at resten av bilen og er en stor haug med rust da:( Kjipt azz... Si ifra hvis du kommer over et fint 2 dørs 88 mod med norske papirer Har veldig lyst til å få bygd opp fra den bilen jeg har stående : Delene dine ble hentet for litt siden og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Ikke jeg som skulle ha dem, men takk for god pris og god service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Må jo hjelpe hverandre snart klar garasje nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Gromt bygg ! Hvor driftsikkert er motoren med det oppsettet ? Hadde vært ålreit med en sånn maskin i femmer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Det er skuddsikkert, kan fint hente 40-50 hk til:) 5 er blir for tung vet du, må ha en 3 er, vekt er alfa omega Syk aks fra 60-200 osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 jeg synes det blir litt dyrt med 5 serie, men kan bygge en slik for deg til rundt 150, da er alt på bilen 2003 mod, med litt valgfritt interiør og farge på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 hva du gjor for å få 290hk og 625nm? da chip gir bare 240-245hk og 500nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Å bare bytte motor og drivlinje og beholde intr og farge på bilen jeg har ? Må ha plassen til 5 serie Hehe. Blir nok frisk den og 150,- er det inkl bil og alt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 hva du gjor for å få 290hk og 625nm? da chip gir bare 240-245hk og 500nm Jeg gjør mer enn å chippe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Denne bilen har jeg sett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Denne bilen har jeg sett før Stemmer nok, gikk i Steinkjær før han jeg kjøpte den av, var å kjøpte den i Verdal Vet du hva slags type som hadde den da er, eller hadde han jeg kjøpte den av klart å ødelegge bilen på så kort tid?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Dette er et rått prosjekt! Likte den veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Dette er et rått prosjekt! Likte den veldig godt. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå