flonoen Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Kjøpte e34 for ikke så lenge siden, og ble opplyst at cd-spilleren som sto i den ofte skrudde seg av ved høg spilling. Etter å ha kjørt med det sånn noen dager, byttet jeg til en spiller jeg hadde liggende og alt var fryd og gammen. Ikke lenger problem med at spiller skrudde seg av ved høg spilling. Kjøpte i går ny spiller, koblet opp, og det fungerte utmerket fram til i dag. Plutselig når jeg kjørte skrudde spilleren seg av, og ville ikke komme på igjen. Når jeg kom hjem tok jeg ut nye spilleren og kobla i den forrige, men den ville heller ikke skru seg på. Målte 12v ca ved batteritilkoblinga, når tenninga kom på falt det til 11,5 ca, og hadde også 11,5 ved tenningstilkoblinga. Starter bilen, og spenninga øker til 14v ca. Alt vel der altså. Ohmer sikringa i begge spillerene, de er i orden. Kobler til gamle spilleren igjen, og nå starter den. Bytter til nye, men den vil fremdeles ikke starte. Fatter ingenting jeg! Noen som har noe tanker om hva i all verden som feiler? Kan jo hende det er nye spilleren som er kuken, men var rart at jeg først ikke fikk fyrt opp min gamle heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Eg ville ha lagt opp nye kabler til 12v og jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Synst det er så rart at eg målte helt fin spenning, brukte da jordpunkt i tilkoblingen. Men målte jo ikke så voldsomt lenge, kan jo hende den kutter innemellom eller når den får litt last over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå