Gå til innhold

Underspyling m20

E_johansen
 Share

Anbefalte innlegg

Dette har eg og lurt litt på pga skal etterhvert bygge 2.7 turbo og tok vare på underspylingsdysene frå ein 524td motor eg hadde i håp om å kanskje få bruka dei. Men der satt dei ikkje sånn som på bilda over men det er kanskje enkleste måten å få det til på? Isteden for å bore inn i ein usynlig oljekanal i blokka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har eg og lurt litt på pga skal etterhvert bygge 2.7 turbo og tok vare på underspylingsdysene frå ein 524td motor eg hadde i håp om å kanskje få bruka dei. Men der satt dei ikkje sånn som på bilda over men det er kanskje enkleste måte n å få det til på? Isteden for å bore inn i ein usynlig oljekanal i blokka?

Tror du kan bruke de, mener det er samme olje kanal på m21 og m20 der. Så de er vel enklere å montere selv vis du har m21 blokka å måle etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall akurat noe sånt jeg tenkte på :D

Hvilken vinkel er den jigge du har laget deg? aumål eller? :P

Bora du med ei lita bormaskin å styrt bore me jiggen ell?

Hvor kjøpte du dysene?

Husker ikke vinklen de borres med. Min blokk ble borra av autotrim, er vel m50 dyser i min, mens den andre har vel fra m5? Bilder av bor jiggen fant ieg på ppf forumet.

Du får lage deg en mal på aumål, olje underspylinga skal treffe stempelt på eksos siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...