Gå til innhold

1992 bmw 525Tds (Bilder på plass)


Tomatrally
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Beklager rotete anonse, men alt var ikkje så lett på mobilen:)

Pris: 15000/bud

Vurderer selge min 92mod 525Tds. Bilen er eugodkjent men skilta er levert inn grunna mangellapp. Bilen må inn på visning for senking,dekk/felg og eksos.

Senking som står på no er 40/40 og har tuv papira, treng berre hjulstillingskontroll.

Dekk/felg er ok no (vinterhjul 15")

Eksos er framme med downpipen er det sotte på eit nytt rør som kun er festa med eksosklemmer. Bør sveisast/skiftes ut.

Men grunnen til at eg har levert inn skilta er at bilen trenger nye bremserør og diesel rør.

Jekkfeste treng ein liten sveising og bakre del av kanalen er rusta hål.

Bærebruene framme bør byttast også. den svetter og litt olje rundt der oljefilteret står.

Bilen er veldig fin å se til. utrulig god å kjøre. Den har M5 interiør,dørtrekka treng ein god vask/rens. Eletriske ruter framme, sveiv på takluka.

Kommer ikkje på så mykje meir akkuratt no. men spør om det er noko dere lurer på.

Bilde blir lasta opp på Onsdag/torsdag når eg kjem heim fra jobb.

kqutdo3ewcslx8ty5tli.jpg

u3a9t2qmojopgzx5rh99.jpg

opznr0shzlitidd54k19.jpg

Stolen ser skitten ut, men bilde gjorde det san.

j8dgd93fl1lehbgct5we.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

vel, erfaring kan man trykt si at jeg har ang E34 gitt ;) derfor jeg kommenterte dette.

Men skal det gjøres ordentlig, så er ikke dette fort gjort, det tar tid med med sveising. dieselrøra sitter krånglete til osv. så det er nok å ta i litt med å si at det er fort gjort ;) ikke alle har tilgang eller kan sveise heller vettu.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...