Tomatrally Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Hei! Beklager rotete anonse, men alt var ikkje så lett på mobilen:) Pris: 15000/bud Vurderer selge min 92mod 525Tds. Bilen er eugodkjent men skilta er levert inn grunna mangellapp. Bilen må inn på visning for senking,dekk/felg og eksos. Senking som står på no er 40/40 og har tuv papira, treng berre hjulstillingskontroll. Dekk/felg er ok no (vinterhjul 15") Eksos er framme med downpipen er det sotte på eit nytt rør som kun er festa med eksosklemmer. Bør sveisast/skiftes ut. Men grunnen til at eg har levert inn skilta er at bilen trenger nye bremserør og diesel rør. Jekkfeste treng ein liten sveising og bakre del av kanalen er rusta hål. Bærebruene framme bør byttast også. den svetter og litt olje rundt der oljefilteret står. Bilen er veldig fin å se til. utrulig god å kjøre. Den har M5 interiør,dørtrekka treng ein god vask/rens. Eletriske ruter framme, sveiv på takluka. Kommer ikkje på så mykje meir akkuratt no. men spør om det er noko dere lurer på. Bilde blir lasta opp på Onsdag/torsdag når eg kjem heim fra jobb. Stolen ser skitten ut, men bilde gjorde det san. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Da er det oppdatert med Bilden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabtds Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2011 Førde i sogn og fjordane:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Opp Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 usj, det var mye å gjøre på denne gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Er litt for å få den tipp topp:) men med litt erfaring er det fort gjort:) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 vel, erfaring kan man trykt si at jeg har ang E34 gitt derfor jeg kommenterte dette. Men skal det gjøres ordentlig, så er ikke dette fort gjort, det tar tid med med sveising. dieselrøra sitter krånglete til osv. så det er nok å ta i litt med å si at det er fort gjort ikke alle har tilgang eller kan sveise heller vettu............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 bilen er nå solgt slik folket veit dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå