Byman Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Hei. Koblet akkurat på min nye spiller. Forsterkeren min lyser, men elementene fungerer ikke, de gir ikke noe bass. Dette er spilleren: http://www.pioneer.eu/no/products/25/12 ... index.html Koblet signalkablene til på den nederste utgangen først, men det funka ikke så prøvde de andre uten hell det og. Har vert så lenge uten musikk nå, så er ikke sikker på sist bassen faktisk slo om noen trenger det som info :s håper noen kan hjelpe meg med dette EDIT: Forsterker: Kicker zx700.5 alt som er mulig og skru på, Gain bassboost og en til som jeg ikke husker helt står på midten. Elementer 2x12 dynabel. Koblet signalkablene på den nederste linjeutgangen og inn i SUB INPUTEN på forsterkeren. Koblet elementene til forsterkeren der hvor SUB skal kobles til. Strøm og jording går rett på batteriet som står bak! Remote kabelen koblet mellom GND og 12V, der hvor den skal. Resten av høytlerne er orginale og ikke noe forsterker som kjører dem! Håper det er litt enklere og jobbe ut ifra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Her er det ingen info om forsterker, bass og korleis du har koblet dette. Info om innstillinger på forsterker deriblant gain er greit å vite og. Kva slags forsterker har du på framhøgtalerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Byman Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Her er det ingen info om forsterker, bass og korleis du har koblet dette.Info om innstillinger på forsterker deriblant gain er greit å vite og. Kva slags forsterker har du på framhøgtalerene? Oppdaterte tråd nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Kva slags subber har du og korleis har du koblet disse? Hugs at du ikkje kan koble subene lågare enn 2 ohm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Byman Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Kva slags subber har du og korleis har du koblet disse? Hugs at du ikkje kan koble subene lågare enn 2 ohm. Disse: http://www.dynabel.no/Shop/Product/4stk ... stk/DY9243 Har funket før med samme forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Mulig det bare er noen knapper på forsterkeren som må flyttes på prøv ¨en og en knapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Byman Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Trur jeg har komemt frem til at elementene mine plutselig bare har tatt kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Hva skjer hvis du klemmer på elemtene? Skraping, eller sitter dem helt fast? Svar på pm du, så ser jeg det lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå