Gå til innhold

Hvilken Telefon

Share

Anbefalte innlegg

Heisann

Har nettopp hentet min nye E60 520DA(2010 model). Denne har adapter for mobil i armlenet men ingen mobil. Så lure da på hvordan en finner ut hvilken mobil som passer i her. Bruker nu Blåtann men ønsker en fast telefon da jeg da slipper å måtte lade den andre hele tiden å kvaliteten på lyden blir bedre. Så om noen vet hvor det går ann å finne ut hvilken mobil som passer ville det vært kjempe fine. Win nr på bilen er C183921 om dette kan hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bruker altid å stå på baksiden av adapter hvilken telefon det er beregnet for, har gjort det på de jeg har hatt.... Sikker på at det er et adapter der da? Mulig det er bare kontaktene adapteret skal presses ned på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bruker altid å stå på baksiden av adapter hvilken telefon det er beregnet for, har gjort det på de jeg har hatt.... Sikker på at det er et adapter der da? Mulig det er bare kontaktene adapteret skal presses ned på?

Ganske sikker på at det er den løse plata som ligger der orginalt som du kan ta av når du kjøper et som passer frx iPhone/nokia etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at det er den løse plata som ligger der orginalt som du kan ta av når du kjøper et som passer frx iPhone/nokia etc

Stemmer det. snakket med de på bavaria i stavanger å de kunne skaffe diverse adaptere, måtte bare finne ut hvilken teklefon som jeg skulle bruke. Men ser jo at det kun er noen få telefoner som det finnes musik adaptere til, de fleste er kun bassic som lader telefonen å lar en bruke bilens antenne, men fremdeles kjøre via blåtann. Jeg vil helst ha en som lar mobilen kjøre direkte inn på idrive å forstod det sådan at dette skulle være mulig med den store navi pakken som er i bilen. Noen som vet hvem som selger disse adaptere billig, skal ikke være til iphone da jeg ikke bruker det, å jeg ønsker å ha en billig telefon som ligger fast i bilen med tvillinge sim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...