ling1 Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Er bakluka hel og uten for mye rust?? pris?
killarinc Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 Er litt rust på den men ellers hel og fin.
Hankook Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Kan du ta bilde av rusta på bakluka? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
killarinc Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 Skal se om jeg får gjort det i mårra når det er lyst
mitsugto Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Hei, har du "motstanden" til varmeapp? den sitter rett under hanskerommet, en svart dings som har 5 eller 6 pinner....liten.....Trenger også dekselen til radiatoren, den som sitter mellom vifta og radiatoren, må være hel og fin. Du må nesten se "delenummeret" som står på "motstanden" til varme app. (må være sikker på at det er riktig del) () Send pris på innboksen.
killarinc Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 Hei, har du "motstanden" til varmeapp? den sitter rett under hanskerommet, en svart dings som har 5 eller 6 pinner....liten.....Trenger også dekselen til radiatoren, den som sitter mellom vifta og radiatoren, må være hel og fin. Du må nesten se "delenummeret" som står på "motstanden" til varme app. (må være sikker på at det er riktig del) () Send pris på innboksen. Ja har sikkert den motstanden. Alt funker på min så da regner jeg med den sitter der. Skal se etter. Med dekslet mellom vifta og radiator, mener du da vifta på motoren eller ac vifta? har begge deler og de er hele.
Mikael-B Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Hvor mye for motor og venstre faceliftlykt?
albcar Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Hei. Har du de 4 stoffmattene inne i bilen? Lite slitt?
killarinc Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 Hvor mye for motor og venstre faceliftlykt? Gi meg et bud på pm.
killarinc Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 Hei. Har du de 4 stoffmattene inne i bilen? Lite slitt? Tenker du på hele gulvet eller hva? Ikke noe av stoffet er slitt i bilen men trodde stoffet var et helt gulv og ikke fire deler men jeg kan jo ta feil.
mitsugto Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Delenr. på motstanden er 64118383835. Mener dekselet som er festet til radiatoren mellom motorvifte og radiatoren.....den som holder luften innenfor .....til kjølingen av radiatoren......svart dings, som har samme størrelse og form som radiatoren....med hull til motorviften. kr. 250 for begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå