jojr Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Bare en ting til før pause, Kan jeg komme å skru av baklyktene for en 500,- lapp? send meg eventuelt en mld på 95157744
killarinc Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Alt som folk kan komme og skru av selv er selfølgelig til salgs.
Gjest Nightlight Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 selge meg spilleren din?????????????????
killarinc Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 selge meg spilleren din????????????????? Hva gir du da? Alt under 4000 vurderer jeg ikke engang da jeg heller kan beholde den.
Gjest Nightlight Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 selge meg spilleren din????????????????? Hva gir du da? Alt under 4000 vurderer jeg ikke engang da jeg heller kan beholde den. hehehe... det er jo det den koster for faan.. kan ikke ta ny prys for noe man har klassa på over lengere tid man.
killarinc Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 selge meg spilleren din????????????????? Hva gir du da? Alt under 4000 vurderer jeg ikke engang da jeg heller kan beholde den. hehehe... det er jo det den koster for faan.. kan ikke ta ny prys for noe man har klassa på over lengere tid man. 5990kr er nypris på den gitt og jeg har ikke hatt den lenge heller. Den er jo som ny. Take it or leave it.
killarinc Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Kjøpte den i begynnelsen av sommeren som var. http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 4&type=alt
Magnus_bmw Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Ønsker prisantydning på motor med styringsenhet på pm Mvh Magnus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå