Alpina1982 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Hei. Siden jeg er i ferd med å kjøpe meg en Alpina D3, så ønsker jeg å selge min Alpina B3 3.0. Bilen er i mine øyne pen og velholdt. Hva er Alpina B3 3.0: Utgangspunktet er en BMW 325i. Motor er borret opp, det er satt inn kvassere kammer(mahle), annen motorstyring. Effektanlegg. Det er satt inn alpina interiør. Understellet er også oppgradert med Bilstein dempere og eibach fjærer. Alpina 17 toms felger. ZF girkasse. 25% sperre diffrensial. Alpina dekor, Alpina front,skjørt og vinge. Resten av delene er som standard 325i. Ytelser: HK: 250 (bilen er benket til 258) NM: 320 0-100: 6.1 Toppfart:Over 255. Forbruk: 0.69 (jeg har kjørt den helt ned på 0.67) Altså er dette en bil som går minst like bra som M3 3.0. Men som ser mye mer unik og spesiell ut. Pris: 150 000kr. (innbytte er ikke aktuelt) Km.stand: 162 000. (servicehefte) Utstyr: El vinduer, nedfallbare bakseter, abs, sentrallås, el takluke. Deler som er byttet siste halvår er: Alle foringer i bakaksling og forstilling, dempere bak. Bremser foran og bak bak. Det er også foretatt firehjulskontroll. Vindusviskere. Bilen har også fått nye continental piggdekk. Bilen har vært jevnlig vedlikeholdt og fremstår i mine øyne som bra. Men kanskje ikke i dine øyne. Minuser: Rustboble nede på høyre bakdør Rustboble nede høyre på bagasjelokk Litt klarlakk flassing på den ene fremskjermen helt nederst. Frontleppe ble lakkert i fjor men er litt mørkere en resten av bilen Dekor på frontleppe har flasset litt Slitasjehull i innsteget på førerstol. Tar forbehold om eventuelle feil i annosen. Bilen kan også ha andre skjulte feil og mangler som ikke jeg kjenner til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Link til bilder: http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/ viewtopic.php?f=6&t=121837 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Bilen har nylig blitt tectylert og eu godkjent. Innbytte i billig vinterbil kan være aktuelt. Max 20 000kr bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå