Rakvaag Racing Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Hei. Jeg har en 2001 mod 525dat og har en forferdeli iriterende Knirkelyd/Kvittrelyd fra bagasjerommet og ja jeg har sjekket at det ikke er en kasse med småfugler bakider Klarer ikke og finne ut hva det er, men når jeg har mye last i bagasjen så forsvinner lyden. Er det noen som har forslag till hvor det kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Kommer lyden på kalde dager, eller også på varme sommerdager ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Snakker vi knirkeforing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Temperaturspiller liten rolle. Men det Underlaget på veien spiller stor rolle. småhumpete slitt vei så holder man på og bli gal inni der Knirkeforingene byttet jeg i Februar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Temperaturspiller liten rolle. Men det Underlaget på veien spiller stor rolle. småhumpete slitt vei så holder man på og bli gal inni der Knirkeforingene byttet jeg i Februar. orginal eller jalla knirkeforing???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Orginale. var det eneste GS hadde da di byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Subframe disaster?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Nei har akkurat hatt bilen inne på full sjekk iforbindelse med noen reperasjoner så det håper jeg da indeli at di hadde oppdaget vist det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Touring eller Sedan? Touringen har to gummiforinger som fort kan kvitre hvis luken ikke er stram nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Temperaturspiller liten rolle. Men det Underlaget på veien spiller stor rolle. småhumpete slitt vei så holder man på og bli gal inni der Knirkeforingene byttet jeg i Februar. Jeg har faktisk litt av de samme lydene.. Byttet knirkeforingene for et par mnd siden. Lyden var der både før og etter. Bytta til Meyle integral-ledd og Lemförder knirkeforing. Før jeg bytta kunne jeg ta tak i takrail og vugge bilen for å høre knirk.. Touring eller Sedan?Touringen har to gummiforinger som fort kan kvitre hvis luken ikke er stram nok. Hmm, dette kan være saken hos meg. Pga jeg justerte bakluka litt fordi henglsene er slitt, i påvente av nye hengsler. (hadde litt vindsus) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Touring ja Kansje d. Bakluka ble litt skjev for en stund siden og jeg rettet den opp. Kansje det er det som gjør det. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå