Gå til innhold

Hvor Kjøpe godkjent senkesett? e34 touring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har dere tips eller råd til hvor man burde kjøpe senkesett med tuv papirer?

Noen her som har erfaring med hvor mye senk man burde ha? justerbart eller ikke?

Er på utkikk etter det rette stuker :)

Mvh

Therese

Skrevet

Sjekk ut blant annet gsbildeler.no, koed.no og schmiedmann.no :) Finn et bilde av stuket du ønsker så er det lettere å si hva slags høyde det er... 40-40 kan også være veldig forskjellig avhengig av produsent.

Skrevet

GS har ikke noe info på nettsiden sine om TUV papir. men skal mase på en kompis i dag som jobber der så finner vell ut det i dag :) Jeg har tenkt litt på den 50/35mm til GS.. Noe peiling på den?

Skrevet

Jeg monterte supersport 50/35 på min touring, og dette ble seende rimelig greit ut. Ble ikke go-kart stiv men helt grei. det fulgte med TUV-pappirer på det, jeg kjøpte fra GS.

Skrevet

Jeg har hørt 50/35 settet ikke senker "nok" fremme? Fortsatt god klaring fra dekk til hjulbue på de bildene jeg har sett...

Skrevet
Jeg har hørt 50/35 settet ikke senker "nok" fremme? Fortsatt god klaring fra dekk til hjulbue på de bildene jeg har sett...

Stemmer det, senker ikke så mye som det høres ut som :P

Skrevet

Det blir ikke før te sommern ihvertfall :) Men E34 er høye foran. men jeg ser etter noe bra til grei pris med TUV papir, så kan purken drite og dra :)

John90, Er det med Tuv papir på det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...