Berndtsson Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Som topic sier.. Skulle montere nytt stabstag fra IE idag.. Men som bildet viser, tar staget borti bærearmen.. Dette fordi traversen er spacet ned 3cm.. Noen tips til hvordan det kan løses, hvis det kan?
Lamek Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Forlenge eller korte inn hundbeinet? evt finne et fra en annen modell som er kortere eller lengre..
Bimmer327tic Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Var det samme på den gamle e30 min også, og der var ikke traversen spacet ned. Men når jeg slapp bilen ned på bakken igjen så var det "god" klaring. Så hvis du fremdeles har den på bukker så ville jeg fjernet de først og se hvordan det blir da.
Berndtsson Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Er justerbart det jeg har, men får ikke justert nok uansett.. Bilen står på bukker ja.. Slapp den ikke ned, men jekka opp fjørbeinet. Burde vel bli omtrent samme vinkel det? Tok fremdeles borti da ihvertfall.
Bimmer327tic Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Hadde samme stab stag på min.. Jekket du opp på begge sider eller bare den ene?
Berndtsson Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Prøvde bare å jekke opp på ene siden..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå