Bjokas Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Hei. Problemet er at jeg ikke får start på bilen. den har startsperre (jeg må ta en svart brikke på nøkkelknippet imot en ting som blinker i front av dasjbordet, når dette er gjort så tennes alle lys i displayet ved spedometeret men den starter ikke, skjer ikke noe når jeg vrir over, om jeg ikke tar brikken mot den tingen så kommer det ikke opp noen lys i displayet. (da indikerer vel det at startsperre funker siden det blir endret lys ved tenning når jeg tar brikken mot den dingsen?) Det er en Automat, med alarm orginalt tror jeg, men alarm funker ikke. Startsperre originalt? Og når jeg skal låse/lukke bilen, en av tingene så når jeg vrir på nøkkelen så går vinduet ned, og jeg får det ikke opp.. Det lyser ei Rød oljelampe i displayet, men det er vel den som slukker når bilen starter? Noen som kan hjelpe med problemet??
marius.hj Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Startsperren din er nok ikke orginal. Men det kan virke som om motoren din ikke får signal om at automat står i P/N. Så jeg vil tro at det er bryteren til girvelger som ikke fungerer som den skall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå