Ostnes Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Var ute på et forjævlig snøføre i helga med e90'n til broren min. Han har litt for breie bakdekk, så antispinn-lampa fungerte som discolys i de fleste bakker og ved pådrag osv. Etterhvert midt på E39 mot Ålesund så bestemmer hele antispinn systemet for å koble seg ut, så det gule "@" antispinn tegnet, samt tegnet for en bremsetrommel med varseltrekant inni (samme som handbrekklampa, bare gul) lyser opp inni dashbordet. Stoppa og starta motoren igjen, feila forsvant men kom igjen så fort jeg kom opp i fart. Var ikke så mye mer å gjøre da, så bestilte verkstedtime onsdagen og leverte den inn. Regnet med at det bare var brudd i eine kransen eller ei ledning som har falt ut. Men neida.. De på verkstedet sa at det ligger noen tannhjul eller sensorer inni rattet (eller i nærheten) som sender feilsignal pga. rattet er litt skeivt, som dermed igjen gjør at bilen tror den spinner hele tiden og har kutta ut systemet, det kunne være feilen. Bilen skal inn igjen i romjula, så får håpe de finner ut av det da. Noen som har vert borti lignende før? Har planer om en e92 selv, men blir litt i tvil om det er så avansert og skjørt..
badsha Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 dette er gjennganger på disse bilene... regn med å spytte ut 22.000+++ er hydralykkpumpa som har ryki!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå