torko Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 hei folkens.. jeg har et lite problem med bilen min. det er en e30 325i. som det står i topic så vil ikke bilen min starte etter at den har blitt varm. dvs jeg kan kjøre uten problemer, men så fort jeg stopper bilen for å fylle bensin eller bare stopper bilen og skal starte den igjen. vil den ALDRI starte:S jeg må la den bli helt kald først... den starter fint på første i minus 20 grader, men ikke når den er varm? noen som har opplevd noe liknende eller muligens har et inspill å komme med.. taknemlig for all svar.
marius.hj Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Jeg hadde det problemet på en E12 535i for mange år siden. Det endte opp med bytte av fordeleren, da ble problemet borte. Men vet ikke om det er samme feilen hos deg da .
kjellsigvald Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Kan var temp føler som regulerer bensinen når den er kald. Vist den er gåen/defekt vil den drukne motoren med bensin når den er varm. Nr. 13 på bilde (visst eg ikkje tar heil feil) Det går også ann og bytte om desse to stikka, pass på at de står på rett. blå på blå og brun på brun
torko Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Skrevet Desember 25, 2011 har skrudd ut både 16 og 13 for å se på dem, de ser godt brukte ut. uansett ser man ike om sånne har tatt kvelden eller ei, men skal bytte dem ut å se ann situasjonen da.. takk for svar!!!!
Vegard-E30 Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 er ikkje det typisk svinghjulsføler da ?
Azeton Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 har skrudd ut både 16 og 13 for å se på dem, de ser godt brukte ut. uansett ser man ike om sånne har tatt kvelden eller ei, men skal bytte dem ut å se ann situasjonen da.. takk for svar!!!! Du kan jo ohme 16 og 13! Da ser du om de er herpa eller ikke
torko Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Skrevet Desember 26, 2011 ja kan jo gjøre det også... nei svinghjulsføler da ville den ikke startet i det hele tatt tror jeg... har føler på veiva foran og oppe i toppen på min... dette problemet hadde jeg tidligere.. da fikk jeg aaldri start på den... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå