RoaldJ Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 fikk knipsa ett bilde med mobilen.. er ikke så lett å få detaljerte bilder av ringene.
Spax_thomas Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Kul bil! Hvor har du fått tak i ringene? Er det "bare" å lodde på parklysledningene, så tut og kjør?
RoaldJ Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 kjøpte de av en her på forumet... men selges på ebay og GS bildeler. en styringsboks kobles inn på stikket til park-lysa ja.. men er ikke akoratt "tut og kjør" vil jeg si
RoaldJ Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Fant ut at jeg vil beholde GS Goldline felgene jeg har på e36'en å bruke de på denne. Men etter å ha stått ute i hele vinter, så har felgene desverre fått masse irringer i klarlakkan. Så har nå begynt å pusse dem ned og polere dem opp igjen. Men først måtte jeg fjærne klarlakken med malingsfjærner. Her er klarlakken fjærnet. Pusset med først 800 så 1200 våtsliping. Men måå muligens opp i 1500-2000 for å få det 100% Prøvd å polere litt med maskin og autosol. Fikk bare pussa ned alle felgene idag. Så får samle mot til å polere dem opp til en annen dag Men klarte ikke å holde meg, så måtte prøve dem på bilen. Prøvde først uten spacere, men ser at 20mm spacere er ett must Så må den senkes en cm å to foran da Bak Foran
RoaldJ Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 takktakk.. når salt og støv er regnet bort fra veiene så må jeg ta meg en runde med poleringsmaskinen på bilen o.. så bør jeg lakke venstre bakdør siden den har en ganske tydlig fargeforskjeld. :/
RoaldJ Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Fikk idag litt tid til å pusse å polere litt på felgene.. Løftet bilen opp på løftebokken og satte en og en felg på v. sida bak. Satte bilen i 4. gir og lot den gå på tomgang. Så var det bare å håpe på at fingrene ikke ble revet av av ventilen Pusset først med 2000 og så med 4000 våtsliping.. Bakfelgene, den lengst borte er bare pusset ned meg 800 og 1200 papir. Den nærmeste har fått en runde med 2000 og 4000 + autosol. Her er det omvendt på forfelgene. Her er ett nærbilde av den ene felgen. Her står alle å venter på 2. omgang. Er ikke helt fornøyd enda, så skal ta en runde til med autosol.
RoaldJ Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 Fikk ett ekstra sett med nyrer av en kompis på fredag. Disse hadde både crom rundt og crom spiler. Så tenkte jeg skulle prøve å lakke den svarte.. Vet ikke om jeg liker det helt enda, men har de andre liggende i tillfelle Satser på det blir litt bedre med en vask og gummifornyer på de sorte listene.. Så har jeg sett meg færdig med felgene... Er rett og slett lei av å polere nå Så nå er det bare å vente noen uker til å sette dem på
RoaldJ Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 vurderer å bestille en slik... http://www.ecotune-scotland.co.uk/produ ... ambda_boss
TomasShiny Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 dæven. nå savna jeg nesten gs goldline`ne mine. men. di har et bedre liv nå på otta. hehe
bmw vin rød Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 shitt! din? hva har sjedd?? saltsuppa + ei furu tre =bomstopp ka lov deg at E46 e en sikker bil
andrE36as Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Flott bil Kordan senkesett har du montert? Fornøyd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå