jorg1s1 Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Har en HP laptop liggende som har blitt brukt til diagnose osv. Carsoft 6.5 og BMW ETK er installert og fungerer strålende. Denne PC-en har tatt diagnose på bilen til flere brukere her inne. Med Carsoft 6.5 kan du ta diagnose på bilen, få opp og slette feilmeldinger/lamper i dash++ (f.eks. airbag). Kan også få opp live data fra bilen og masse mer. ETK er BMWs delekatalog med verkstedstegninger, gode beskrivelser osv. Kan ikke sammenlignes med Online ETK. Dette er en laptop med innebygget RS232 COM-port (ettertraktet og vanskelig å få tak i), og kabel til motorkontakt medfølger (både OBD I og OBDII) En egen enhet for å nullstille service-lampa følger også med. Selges kr 1800 Kan hentes eller sendes mot forskuddsbetaling og at kjøper betaler frakt (160 kr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 tar den jeg, resten på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Glemte å si at det er både OBDI og OBDII motorkontakt. Ser ut til at e36touring skal ha den, men ingenting er solgt før pengene er på konto. Er du interessert så ta kontakt snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 hvor bor du?om den er i drammensområdet kan jeg kjøpe den av deg!!pm meg elr sms til 45437035 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå